Bijzondere Fobieën.

Oke, ik heb dus een vreemde fobie (volgens meesten).
Ik heb namelijk een fobie voor automaten
(die snoep automaten/drank automaten; alles waar je iets te eten ofso kan halen, dus niet bijv. de oplaadautomaten).
Ik heb dan altijd het gevoel, dat de auotmaat gaat crashen of dat het reepje chocolade ofso blijft vastzitten, ik heb gewoon het gevoel van ; dit gaat mis.
Nu heb ik wel een oplossing daarvoor; gewoon me vriendinnen vragen of zij een colatje voor me willen halen.

Hoe zouden jullie reageren op mijn fobie?

Zijn er meer mensen die een bijzondere fobie hebben?

(zoekfunctie? gedaan en nee er is geen topic over bijzondere fobies)

Ik ben als de dood voor levende standbeelden enzo. :stuck_out_tongue:

Ik heb dat ook bij die automaten, ik vertrouw ze gewoon niet :stuck_out_tongue: Maar om dat nu een fobie te noemen…

Slecht op foto’s staan. Echt, ik mág niet lelijk op foto’s staan. Ik vind het verschrikkelijk best dom maaaar bijzonder (;

Ik zou het niet bepaald een fobie noemen… Stel het gaat mis, nou. Dan ben je een euro kwijt. Big Whoop. Ik gebruik die dingen ook nooit, omdat ik chiller vind om ergens iets te kopen. Maar. Fobie… Ja, lijkt me een beeetje overdreven…

Ik ben zelf trouwens bang voor de zee, maar dat komt ook vaker voor.

Idd, wat Scruptious zegt. Wat als er iets gebeurt, dat maakt dan toch niet zo veel uit?

Nhja, ik heb geen vreemde fobie. Ik ben als de dood voor kotsende mensen, maar dat komt wel vaker voor.

Ik ben voor weinig dingen bang. Bijna niets eigenlijk. Alleen voor hoogtes. Maar om dat nou bijzonder te noemen, nahh

ik heb een fobie voor vuur en harde geluiden. En spinnen :’)

O bij mij is het echt te erg gewoon, als mijn vriendin het geld erin gooit en drukt durf ik amper te kijken, echt raar.

Als het alleen gaat om het mis gaan zou het ook geen fobie zijn nee, maar zoals ik al zij durf ik amper mee te kijken, het is gewoon het gevoel van geld erin gooien, en drukken etc. ik durf gewoon geen geld in het gleufje te doen en dan op de knopjes te drukken, ik vind die dingen gewoon eng. Ik raak er echt zenuwachtig van, heb ik gemerkt toen ik eens in de zoveel keer een snicker wou, ik trilde helemaal en liet al me geld vallen ^^ faal.

Ik ben ontzettend bang voor naaktslakken.

Ik vind aders en polsen echt heel vies.

Ik kan er nu beter tegen, maar heb een tijd gehad dat ik misselijk in mijn hoofd werd als ik bijv. mijn hartslag voelde bij biologie aan mijn pols, of misselijk werd aan het idee van een tatoeage op je pols.
Echt heel raar haha :stuck_out_tongue:

Ik heb een wespenfobie, Spheksofobie.

-

Ik ben bang voor de zee.
Voor levende standbeelden, en oke nu een rare.
Schuursponsjes, of nouja, ik kan gewoon NIET tegen dat materiaal, ik kan het NIET in mijn handen houden of eraan denken zonder rillingen te krijgen en te flippen.
En dan bedoel ik niet het schuur gedeelte, maar het spons gedeelte YUKYUKYUK.

Oh en verschrikkelijk erge hoogtevrees.

Er zijn wel verschillen tussen ‘bang zijn voor’ en een fobie.
Volgens mij is dat soms niet helemaal duidelijk.

@xhappystar ahahaha ja, ik dahct nog dat ik veel angst had.
oa. automaten en nog iets, maar dat durf ik niet te zeggen want dan word ik uitgelachen, maar daar heb ik echt dikke ANGST voor, dan jank ik meteen zo erg.

Vertel gewoon, ik denk niet dat het erger is dan mijn schuursponsjes angst :pensive:

Ik ben bang voor stoeprandjes bij fietspaden. Als ik ook maar íets te dicht bij kom begin ik al helemaal onrustig te worden. Dit komt trouwens omdat ik er al zooo vaak door ben gevallen omdat je band er dan tegenaan kwam.