Bijnamen?

Heeyy meiden,
Ik had even een kort adviesvraagje.
Jongens hebben vaak bijnamen/koosnamen voor meiden zoals; schatje, cutie, mopp, bby, liefje etc.
Maar mijn vraag is dus wat zijn bijnamen die je als meisje tegen een jongen kunt zeggen?

Alvast bedankt! :grinning:
Ik hoop trouwens niet dat hier al een topic over is…

Gewoon hetzelfde als wat hij tegen jou zegt. Een jongen kan ook een schatje zijn toch? :sunglasses:

Het merendeel van de jongens gebruikt nauwelijks tot geen bijnaampjes/koosnaampjes hoor. :’) Mijn vriend doet dat zelden, vooral niet als er mensen bij zijn. Af en toe noemt ‘ie me wel ‘schat’ of ‘lieverd’, maar we noemen elkaar veel liever ‘chef’. :’)

^ Chef is toch ook een bijnaam?

Ik noem die van mij vaak varken, stinkie of snot. Euh, ja.

Ik en mijn ex hadden ook gewoon zelfbedachte bijnamen.
Hij noemde mij ‘poepchinees’ en ik hem ‘cap’n sexy’ (Omdat hij ooit zei dat hij Captain crunch was en vaak riep MAAR IK BEN SEXY)

Nahhhh, in feite wel, maar het is meer een stopwoord geworden, omdat het lekker bekt. :’)
Ik bedoelde meer de mainstream-koosnaampjes/bijnamen, haha.

Hij noemt mij vaak lieverd of mop. Ik heb vaak lelijkerd hahah

Bedankt voor jullie advies en hulp! :grinning:

Noem mn vriend gewoon liefje, schatje etc. Mn aapje, das ook wel echt zn koosnaam. Zeg t vaak genoeg als ik het over mn vriend heb met vriendinnen… ‘En mn aap bla bla bla.’
Hij noemt mij ook liefje, schatje, baby girl en (zijn) wijffie. Beetje standaard eigenlijk wel.

Ik noem hem stinkie, liefje, poepie, schatje, lieverd, knapperd of leukerd

Ik noem hem vaak, lieffie, schat of lieverd. Maar zijn ‘echte’ bijnaam is droppie ^^

Die jongen die ik leuk vindt noem ik soms (lieve) schat :flushed:

Aap

Ik krijg echt jeuk van deze bijnamen, als ik mijn vriend stinkie noem dan kijkt hij me denk ik raar aan. Dus ik zou wel eerst even checken of hij het leuk vindt ts :slightly_smiling_face: (mocht je ze gaan gebruiken)

Ik zeg vrijwel altijd ‘lief’ tegen hem.

Vaak gewoon schat of lieverd, maar ik noem hem bijna altijd “(mijn) maatje”, want hij is ook echt mijn beste maatje, dus dat is voor mij wel zijn bijnaam. Andersom trouwens precies het zelfde haha. We zijn niet zo van de bijnamen geloof ik.

9 van de 10 keer noem ik hem schat of lieverd. Als we in een vervelende bui zijn noem ik hem dikkertie of bassie. (hij kijkt altijd Bassie en Adriaan vandaar :dry: )

^ Hahahaha, hier moest ik om lachen.
Ik noem mijn hondje altijd ‘dikkie’, dus om dat nou voor mijn vriend te gaan gebruiken. :’)

Beide gebruiken cutie, lovely, pretty, gorgeous, sweetie, lievie etc. En ook meer dingen zoals aapje, gek/gekkie, stoertje :stuck_out_tongue:

Degene waar mee ik praat noemt me vaak: Draak, schat, lieverd, boef etc.

Ik noem hem Schat, Lieverd eigenlijk wel hetzelfde hahaha