Bijnamen voor leraren

die van biologie noemen we de stofzuiger, die maakt na elke zin zoon zuiggeluid… echt vet raar.

We hadden een vrouwelijke docent die een MEGA-buik had en van die supperdunne beentjes. We spotten altijd met haar.

http://i46.tinypic.com/142zu9v.jpg

Letterlijk XD

Neee ze noemen mij op school ook natte alie.:open_mouth:
Wij hebben een leraar die op een hamster lijkt, dus we noemen haar Hamster.:blush:

Onze Nederlands docente = Ouwe heks, geen uitleg nodig
Susanne= Susie (duits)
Keller is een Amerikaanse die ons engelse uitspraak les geeft en is echt heeeel erg klein, dus noemen we haar microbe
Blom= Muis (alles wat bij ons een band met Frans heeft is een muis XD), Madame Fleur (doe ik alleen heel soms, als je haar naam zou vertalen zou je dit krijgen)
Groen=Green (TTO)
En ik noem mijn wiskunde docent wel eens een zak (hoewel dat volgensmij eerder aan mij ligt) maar dat heeft niet echt uitleg nodig.

Ratje: Omdat ze op een rat leek.
Stagiair die draak heette met de achternaam: Die hebben we weg gepest omdat we het leuk vonden om steeds te schreeuwen in de klas dat we kunnen vuur spugen .
Sexalex: Hij keek altijd zo opgegeild.

Eentje heeft maar een bijnaam, en dat is nog een stomme ook
voor de rest noemen we leraren waar we schijt aan hebben bij de voornaam, leraren waar we een hekel aan hebben bij alleen de achternaam en gewoon zomaar leraren bij Mr"achternaam" of Mvr"achternaam"

Ohja
en nog een ander die ook een bijnaam heeft
dat is meneer struik, en dat werd na een week meneer bosjesman