Bijnaam voor je vriendje

Ik denk dat elk meisje haar vriendje een grappige bijnaam geeft. In mijn relatie zijn al zo veel domme bijnamen gegeven, maar dat is typisch iets voor ons :stuck_out_tongue: Bijvoorbeeld hoe ik hem noem om te plagen: Dreuzel (die lelyke dwergen van Harry Potter; omdat hij net 1kop groter is dan mij :p)
Wief; Is Maastrichts en betekent in het Nederlands gewoon ‘Wijf-Meisje’ omdat hij heel langzaam is met omkleden moet altijd op hem wachten na de training inplaats van andersom.
Kip/kippetje; Geen idee hoe ik erbij kwam xD
Pinda; omdat hij kwart Marrokaans is en voor de rest Nederlands >:grinning:

En jaa idd nu gaan we het krijgen hoe hij mij noemt!! Hij durft hoor :astonished:

Tomaatje: omdat ik vaak bij het trainen rode wangen krijg, hij heeft daar nooit last van omdat hij een klein beetje een tintje heeft en zowizo een betere conditie dan mij heeft maar ssjtt!:blush:

Donkey; IDUNNO hoe hij daar bij komt, zowizo voor me daar lastig mee te vallen :stuck_out_tongue:

Hij had er nog meer voor me maar die ben ik vergeten, en verder noemt hij me Schatje, Liefje, Lekkertje,Beauty,…

Nu ben ik nieuwsgierig hoe jullie elkaar noemen :grinning:

Is al een topic over.

Oeh ehh en hoe moet je dit verwijderen? Ik heb me sinds gisteren pas aangemeld ensnap het nog niet 100% :blush: x

Een dreuzel is geen lelijke dwerg, maar iemand die niet kan toveren

Een Dreuzel (Engels: Muggle) is iemand die, in tegenstelling tot tovenaars, niet kan toveren en ook niet weet dat magie bestaat, en een dreuzel komt dan ook niet uit een tovenaarsbloedlijn (iemand die wél uit een tovenaarsbloedlijn komt en toch niet kan toveren, noemen we een Snul).

^^ dat ja :’)

Als hij 1 kop groter dan jou is waarom noem je hem dan een dwerg

HIGHFIVE*

apply cold water to the burn :camera:

Kijk bij het subforum Over Girlscene :slightly_smiling_face:
Lees ook de regels.

Omdat hij klein is voor een jongen van 18 en ik 15 ben. &Over het ‘Dreuzel’ verhaal, wist ik veel haha ik dacht echt dat het die dwergen waren bij de bank van Harry Potter :cold_sweat:

Edit: Nu jullie het zeggen valt me het inderdaad in! Haha wat stom dat hij dat zelf nog niet heeft gezegd :astonished: