bijna vriendje .

Ik heb al sinds december iets met een jongen, ik ben echt verliefd op hem en wil ook graag vast met em… alleen ik ga hem geen verkering vragen want vind dat hij dat moet gaan doen. Alleen hoe zorg ik ervoor dat hij me gaat vragen, gewoon afwachten of wat anders ? ik wet het echt niet namelijk… :bored:

Gewoon afwachten danmaar, je kan hem natuurlijk niet dwingen.

Je hebt iets met hem? Iets meer uitleg? :flushed:

Al eens duidelijk gezegd (dus gezegd, geen vage hints gegeven die voor vrouwen hartstikke duidelijk lijken :p) dat je hem echt leuk vind? Dan stel jij niet ‘de vraag’ maar geef je hem wel genoeg zekerheid om het zelf te doen misschien?

Geef hem hints en anders toch echt zelf doen.

Ik zou gewoon de vraag stellen ‘en hoe denk jij over een relatie?’
En dan door laten schemeren dat je het zo leuk vindt als de jongen het vraagt :stuck_out_tongue:

Eigenlijk zou ik mijn stoute schoenen aantrekken (ja die zijn prachtig) en gewoon aan hem vragen of we een relatie hebben of hoe het zit

Hebben jullie het nooit in die 3 maanden daarover gehad?

:grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik zou inderdaad gewoon vragen hoe het zit… heeft hij je ouders/familie/vriendinnen al ontmoet? Dan kun je iets vragen van ‘hoe moet ik je eigenlijk aan ze voorstellen?, wat zijn wij…’ of je zegt gewoon ‘hebben wij eigenlijk iets?’ hoewel dat wel erg direct is natuurlijk… maar dan krijg je wel een duidelijk antwoord haha!

neee

Maar jullie zien elkaar al 3 maanden, heb je dan niet automatisch al verkering? Jullie zoenen, hebben seks misschien?

Mijn vriend heeft mij ook niet officieel verkering gevraagd. Hij vroeg na onze derde date of hij mij zijn vriendin mocht noemen. Hoe stelt hij je voor aan zijn vrienden. Heb je zijn vrienden en ouders ontmoet. Op deze manier kom je er vanzelf achter of jullie een stelletje zijn of niet. Weet je het nog niet kan je hem ook subtiel vragen wat jullie van elkaar zijn.