Bijna vriendje doet vreemd

[b]Ik had met een jongen, en hij was echt helemaal geweldig. Alhoewel we waren eigenlijk een beetje te klef en dat was wel jammer. toen ging het uit en ik was er helemaal kapot van. Ik hoorde van een vriendin van me dat hij spijt had, maar ik wou er helemaal niks meer van weten. Toen kreeg die jongen met iemand en ik werd zo vet jaloers, ik dacht dat ik over hem heen was maar dat blijkt dus niet zo te zijn. Zo 1 maand geleden begon ik hem weer leuk te vinden, we gingen weer met elkaar praten op msn en op school. Toen gingen we met klassenuitje naar walibi, en het leek of we weer gewoon een stelletje waren, liepen hand in hand. We gingen zoenen, knuffelen en alles. We hadden ook leuke lieve gesprekken met elkaar op msn, dat hij weer met me wilt. Maar de laatste tijd deed hij heel erg vreemd. Ik vroeg zo van: Hoe wil je nu verder dan? Hij: Ja kijk, ik wil wel weer met je maar ik weet het gewoon niet. & dat zegt ie gewoon te vaak dat ik hem gewoon niet meer geloof & me aan het lijntje houdt.

Wat moet ik doen? :frowning_face: [/b]

ik denk dat hij je aan het lijntje houdt en je gewoon ‘gebruikt’ misschien… ik weet niet, praten is de enige manier om erachter te komen.

@ Juminelle ik zie het dan maar wel.

Ik zou gewoon afwachten wat er verder gebeurt…
Als hij zo afstandelijk blijft doen is het wel duidelijk dan, maar misschien had ie even zijn dag niet.

Hij gebruikt je een beetje…

nou ja, ik probeer hem dan wel te vergeten. :frowning_face:

Of hij gebruikt je, of hij durft gewoon niet te zeggen dat ie niet meer met je verder wil.

Of hij weet het gewoon echt niet. Ik vond dat eerst altijd zo’n slap excuus bij jongens totdat ik het zelf meemaakte dat ik ook niet meer wist wat ik wilde haha. Maar dan moet je m maar even duidelijk maken dat jullie gewoon niet zoenen enzo als hij het nog niet weet, anders krijg jij ook valse hoop.

Ik denk dat ie je aan het lijntje houdt, en dat je beter niets met hem kunt beginnen

ik denk dat hij op het volgende hoopt: friends with beniefits.
wat het volgende is wat jij moet doen is hem lekker in zijn sopje laten gaarkoken en het contact met hem verbreken. hij vind het alleen maar leuk dat jij weer toehapt op zijn sluwe en genieperige flirtacties