ik ga het spijtig vinden als de vakantie gedaan is maar aan de andere kant ga ik het ook fijn vinden als ik terug naar school ga want ik ga naar een andere school en leer nieuwe mensen kennen en ik maak mij daar eigenlijk geen zorgen om.
wat vinden jullie??
Ik heb nog maar 2 weken vakantie achter de rug dus ja nee ik vind niks
http://plazilla.com/page/4295143666/tips-als-je-naar-een-nieuwe-school-of-klas-gaat
plaats dat linkje overal, maar er zijn dan ook veel topics over, en het kan helpen !
ik wil eigenlijk ook wel weer naar school, alhoewel ik mezelf toch wel vermaak.
maar ik heb gewoon zin om zoveel nieuwe mensen te ontmoeten, en hopelijke eindelijk gave dingen doen!
Ik herken het ook. Ik vind de vakantie ook heerlijk, lekker uitslapen en rustig aan doen en het gevoel ‘niets te moeten’ hebben, maar aan de andere kant vind ik het ritme dat ik tijdens een schoolweek heb wel heel erg fijn. Ik lig nu gerust tot half één op m’n bed en dan is m’n halve dag alweer om, vind het dan ook wel weer zonde.
Volgend jaar is mijn voorexamenjaar, dus het einde is dan echt in zicht, misschien speelt dat ook mee.
Het ligt eraan. Als ik alleen maar thuis zit wil ik op een gegeven moment wel weer naar school. Maar nu ben ik een maand op vakantie en daarna heb ik nog maar 1 week thuis dus dan voelt het te kort.
Ik besef me net dat ik pas op de helft van mijn vakantie ben. En dat ik dus nog zes weken vrij ben. Heer-lijk
Aan de ene kant geniet ik heel erg van m’n vakantie, aan de andere kant heb ik ook een heel ‘gejaagd’ gevoel. Komend jaar ga ik het ontzettend druk krijgen en daar kan ik nu nog niets voor doen. En dat vind ik irritant :’) Want ik weet hoeveel ik binnenkort moet gaan regelen/doen en nu heb ik zeeën van tijd en straks niet meer, maar nu kan ik dus nog niets en straks heb ik tijdnood. En daar stress ik dus nu alweer om. Ik ben raar…
Maar ik heb wel heeeeel veel zin in komend jaar. Als alles meezit heb ik over 11 maanden mijn bachelor binnen *duimduimduim* En als het nóg meer meezit ben ik dan ook cum laude toegelaten tot mijn research master *DUIMDUIMDUIM* Wordt hard werken, dus nog even zes weekjes motivatie sprokkelen. Maar uiteindelijk is dat het waard ^^
Nog 3 weken… het gaat zo snel :"(
Ik heb zin in school omdat mn hele leven veranderd.
Van middelbare naar uni.
het was wel ff slikken om te horen dat ik de laatste week van aug al colleges heb (na een week feesten) en dus niet nog een weekje thuis kan rusten en werken…
Ik ga ook beginnen met een opleiding mewh totaal geen zin in, ik ben echt bang dat ze me daar allemaal niet mogen ofzo :$$
Heb al 2 maanden vakantie maar heb wel zin in school, maar ook weer in de vakantie omdat ik naar het einde toe meer ga doen
Nog 3 weken te gaan en kan echt niet wachten, ga naar een nieuwe school. Eindelijk aan m’n opleiding beginnen wat ik al 2 jaar zo graag wil en heb echt zin om nieuwe mensen te leren kennen en nieuwe dingen. Wel een beetje zenuwachtig want je weet maar nooit wie je klasgenoten zijn en hoe ze zijn