Bijna nooit water drinken?

Nee is niet slecht voor je hoor. Ik drink zelf ook bijna nooit water, behalve bij gym, extreme dorst en survival ofzoiets

Jaa, groene thee! <3

Ouch, bye bye gebit.

groene thee idd <3
en ik zou toch proberen om water te drinken. Ik moest ook die gewoonte kweken, en nu drink ik 1,5 liter per dag. Ik denk gewoon niet meer na of ik water lekker vind of niet.
Melk en appelsap kunnen zeker geen kwaad, en af en toe limonade mag toch ook wel eens :slightly_smiling_face:

Ik zou toch proberen water te gaan drinken. Frisdranken en dat soort dingen zijn echt enorme suikerbommen, slecht voor je gezondheid en voor je gebit.
Als je nou overdag naar school gewoon een flesje water mee neemt, dan kun je thuis best nog frisdrank drinken. Of anders thee?

Ik drink ook nooit water, drink altijd wicky of dubbel fris :slightly_smiling_face:

Daarom juist!
ik vind water ongeloofelijk goor!
Echt ik kan dat dus niet drinken

Dat is zooooo lekker! :slightly_smiling_face:

drink ook bijna nooit water

jaa ik drink ook altijd limonade siroop, het is lekker en gezonder dan cola ofzo ( ik hou ook niet van water, ik drink het alleen tijdens het eten soms)

ahahha, ze heeft gek genoeg mooie witte tanden :astonished:

maar indeed frisdrank doet je, tanden niet veel goed =D
zoveel mogelijk minderen dus, het is lekker dat zeer-zeker
maar toch, je wilt vast je tanden langer behouden.

aangezien mensen steeds ouder worden, is het wel verstandig
om alles goed te verzorgen, gebit ect.

:wave:

Appelsap is wel slecht als het uit een pak ofzo komt, (niet zelfgeperst dus). Er zit o.a. echt héél veel suiker in. En daarnaast is de PH-waarde heel laag > tanderosie (tandglazuur wordt zacht). Ik zou vooral vóór het tandenpoetsen géén sap drinken want dan poets je het glazuur letterlijk weg.

water is idd niet lekker ;p

water is heerlijk!

Ik drink alleen maar water xD
En 's ochtends een glaasje sinasappelsap

Ik hou ook niet van water, maar neem wel altijd een flesje mee naar school. En ik moet het dan ook opdrinken vanmezelf. Doe anders je flesje in de koelkast, ijskoud water is wel te doen!

Water is heeerlijk , heb altijd een flesje bij me in me tas :grinning:

Ik drink best wel vaak water, maar soms heb ik echt veel meer zin in limonade ofzo.
xx