Bijna nooit water drinken?

hoihoi. (:
ik had dus een vraagje.
ik vind water echt niet lekker enzo.
en drink dus bijna nooit water.
meestal appelsap, melk of limonade.
is dat slecht voor je?
is er iets wat er op lijkt wat goed is? :'p
want ik vind water dus niet lekker. :blush:

Nee, dat is niet slecht voor je.

appelsap en helemaal al limonade zijn echt een en al water.
En of het slecht voor je is? Geen idee, maar ik denk het niet, zo te horen krijg je heel wat water (ongemerkt?) binnen…
hoe kun je water nou niet lekker vinden?! Het smaakt nergens naar! :’)

nee, het is gewoon belangrijk om vocht binnen te krijgen en dan is water zegmaar het gezondst, omdat daar 0 kcal in zitten.

Maar van water kom je niet aan :grinning:

Limonade is echt veeel minder slecht voor je dan de meeste mensen verwachten hoor, en ik heb het over aanvul limonade van de AH. zit heel weinig suiker in.

maar ik bedoel dus puur water enzo. :'p
ik weet niet. ^^ ik vind het gewoon vies. :'p
het smaakt idd naar niets, kan ik niet tegen.
het moet een beetje zoet zijn of naar íets smaken. [a]
maar bedankt iniedergeval. :grinning:

Je kan ook water in de winkel kopen, uit bepaalde bronnen en dan smaakt het zoeter of juist niet. En dan moet je even uitzoeken welke smaak je lekkerder vindt. Een vriendin die koopt altijd water met een heeeel licht perzik smaakje, ik vind het goor, maar zij zegt dat het anders zo smaakloos is :stuck_out_tongue:

Uhm, vriendin van me drinkt ook bijna gèèn water, alleen maar frisdrank
opzich niet erg ofzo, want ik frisdrank zit ook water in! misschien kan je leuke flesje water kopen, dat je dan meer zin in water hebt ofzo omdat de flesje zo mooi uit zien :pensive:

sorry ik wil je niet beledigen, maar waar slaat dat op :stuck_out_tongue: :laughing: ?

oke bedankt! :grinning:
bathroom; dankje, zal ik naar kijken. :}

muhahaha, ik verzin maar wat hoor, kan toch iets moois geef je aandacht?
misschien is de flesje zo ongeloflijk mooi, dat ze daar uit wilt drnken?!

En Crystal Clear? Misschien vind je dat lekker? Dat bevat heel weinig calorieen en er zit toch een smaakje aan. Van de flessen vind ik Sparkling Lemon heel lekker en van de pakken vind ik een Cranberry en Limoen echte aanrader (het drinkt ook heel makkelijk weg).

Je hebt ook van dat limonade-siroop dat je in water moet doen. Ik vind dat altijd heel lekker met citroen, dan drink ik meteen kei veel xD

Het is goed dat je appelsap en limonade drinkt, want dat is echt niet zo slecht. Kreeg ik ook toen ik klein was en ik krijg echt wel goede voeding van mijn moeder ^^

Als je maar niet alleen cola etc. drinkt want dat is wel slecht :wink:

Eerst vond ik het ook goor en vies maar toen ik echt zonder drinken zat op school heb ik gewoon water gedronken en since die dag vul ik me flesje elke dag met water enz .

Nja, als je op Scheveningen ofzo woont, bijvoorbeeld, kan ik het me best voorstellen dat je water niet lekker vindt… Dat water is écht vies, hahah!
Maar limonade, appelsap ed. is ook totaal niet slecht voor je!

Gewoon een flesje met water mee naar school gaan en gewoon drinken…
ik denk niet dat je water echt vies vind… maar als je een keuze kunt maken gewoon voor limonade kiest ipv. water. Ik drink ook liever ice tea dan water…
hetzelfde als je liever frieten dan aardappelen eet. Maar frieten eet je ook niet iedere dag zeg maar… probeer! gewoon ook wat water af en toe te drinken… het is wel wat beter dan limonade ja

oh je kan trouwens ook een héél klein beetje ranja erin doen dan heb je een béétje smaak

thee thee thee!
en dan groene thee =D

Je hebt fruitwater van sisi volgens mij, da’s water met een fruitsmaakje, ik vind t erg lekker. zit ook geen suiker in.