Bijna niet ongesteld?

Hoi Meiden!

Ik weet niet precies waar dit thuishoort, dus daarom zet ik hem hier. Ik kom niet zo veel op dit forum dus ik ben ook niet zo bekend met hoe dit allemaal werkt. Daarom begin ik zelf een eigen topic en zet ik dit niet in het topic over de pil omdat ik dit makkelijk terug kan vinden :cold_sweat:

Ik slik mijn pil elke dag. Elke maand 1 strip en dan stop ik. Nu moest ik 2 weken geleden geopereerd worden waardoor ik een halve strip langer doorgeslikt heb. Ik merkte dat ik me daar niet goed bij voelde en daarom stopte ik. Nu werd ik vorige week gewoon ongesteld. Alleen er kwam eigenlijk alleen bloed tijdens het afvegen, en anders eigenlijk nauwelijks iets. Ik had makkelijk met alleen 1 inlegkruisje kunnen doen terwijl ik normaal wel vaak per dag mijn maandverband moet wisselen.

Nu heb ik 3 weken geleden 1x seks gehad met mijn vriendje zonder condoom, maar hij kwam niet klaar in mij. Hij had hem er ook wel ruim op tijd uitgehaald (sorry voor de details haha). Dit was trouwens ook de 1e keer dat ik ooit seks had zonder condoom.

Kan het zijn dat ik zwanger ben of omdat ik de pil langer doorslikte dan normaal mijn lichaam daarop reageerde?

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen! Alvast bedankt :slightly_smiling_face:

Het kan wel eens voorkomen dat je menstruatie wat minder is. Houd het de komende stopweek even in de gaten. Verder mag je dit soort vragen gewoon in het algemene topic over de pil stellen.