bijna niet ongesteld

Hoi meiden!

Ik zit hier al lang mee, maar nu begin ik toch een beetje bang te worden.

Ik ben nu 5 jaar ongesteld, de eerste 3 jaar was ik het soms 3 maanden niet . dan ineens om de week. Hierom ben ik aan de pil gegaan. Nu word ik slechts af en toe tussendoor ongesteld en in de stopweek word ik weer een soortvan ongesteld.
Nu is het vreemde, dat ik al 5 jaar wel ongesteld word, maar er bijna geen bloedverlies optreed. met 2 minitampons is het weg. soms maar een. Wel heb ik enorm veel pijn.

Mijn moeder heeft endometriose. en dit is erfelijk, de kans dat ik dit heb is heel groot. Maar er klopt iets niet aan dit sommetje omdat mensen met endometriose vaak juist veel bloedverlies hebben!

Heeft iemand van jullie hetzelfde? of endometriose?
Jullie conclusie is ook welkom!

Thanks

Misschien naar de dokter/gynaecoloog gaan in plaats van het hier vragen? Als je je al zo lang zorgen maakt en veel pijn hebt, waarom probeer je dan niet uit te zoeken waar het vandaan komt/wat je eraan kunt doen? Sorry, maar ik snap dat echt niet.

De ene bloed nou eenmaal veel en de ander heel weinig. Denk dat het niks ernstigs is! Als ik het goed hebt word het bloedverlies van de pil ook minder.

Hoihoi, ja ik probeer het uit te zoeken, maar ik ben echt bang voor de gynaecoloog haha!