Bijna naar de middelbare.......

Ik ga bijna naar de middelbare school en ik vind het best wel spannend … woensdag heb ik kenismakingsdag , heeft iemand tips ?

Ach wat schattig :slightly_smiling_face: een bijna-brugger XD
Nee hoor ik vind het heel normaal dat je dit vraagt…
heb je zelf al een idee van hoe je je moet gedragen?

Ik zou om te beginnen leuke kleding aan doen waar JIJ je zelfverzekerd in voelt, dan straal je dat ook uit. Verder de hele dag lachen, ook als je iets per ongeluk omstoot ofzo. Gewoon met een big smile op je gezicht rondlopen. Dan zien mensen je als aardig en vrolijk:) Wist je dat de eerste 20 seconden dat de rest je ziet ervoor zorgen hoe de andere personen over jou denken? Straal warmte en vrolijkheid uit, dan zullen mensen je ook zo zien! Succes ermee!

Ik klink echt als een pro nu maar ben het niet XD

het is ook best spannend.
kom je in een klas met vrienden of vriendinnen?
of gaan er vrienden/vriendinnen naar dezelfde school?
dan kun je in ieder geval met hun samen erheen.
iedereen is best zenuwachtig. gewoon jezelf blijven.
veel plezier!

Dankjewel en 1 vriendin van mij gaat ook naar die school maar ik weet niet of we bij elkaar in de klas komen

Je moet bedenken dat iedereen zenuwachtig is, en waarschijnlijk bijna niemand elkaar kent. Ik zou kleren aandoen die jij leuk vind en lekker vind zitten. En inderdaad overkomen als een vrolijk meisje.
Veel plezier op de middelbare!

Koop een schoudertas, of in iedergeval als je een
rugtas koopt… Dan geen vakjesrugzak…

O, en niet rennen door de kantine. DAt ziet er erg kleuterig
uit!

Wees gewoon jezelf! Probeer zoveel mogelijk mensen aan te
spreken. (wel op een normale manier)

x

[nohtml][b][message=3673796,noline]Xx_Claudiaa_xX schreef op 30 mei 2009 @ 18:17[/message]:[/b] Ach wat schattig :slightly_smiling_face: een bijna-brugger XD Nee hoor ik vind het heel normaal dat je dit vraagt.. heb je zelf al een idee van hoe je je moet gedragen?

Ik zou om te beginnen leuke kleding aan doen waar JIJ je zelfverzekerd in voelt, dan straal je dat ook uit. Verder de hele dag lachen, ook als je iets per ongeluk omstoot ofzo. Gewoon met een big smile op je gezicht rondlopen. Dan zien mensen je als aardig en vrolijk:) Wist je dat de eerste 20 seconden dat de rest je ziet ervoor zorgen hoe de andere personen over jou denken? Straal warmte en vrolijkheid uit, dan zullen mensen je ook zo zien! Succes ermee!

Ik klink echt als een pro nu maar ben het niet XD[/nohtml]

ik zal me ergeren als ik iemand de hele dag blij zie

oh, nou dan kun je in het begin in ieder geval met haar naar school.
je maakt daarna toch nieuwe vrienden/vriendinnen dus dan kun je daar ook mee naar school gaan. (:

haha zo schattig :stuck_out_tongue:
wees gewoon jezelf, trek kleding aan waar je je lekker in voelt en wees spontaan en maak met zoveel mogelijk mensen een praatje! dat laat een goeie indruk achter :slightly_smiling_face: good luck

raayland :O?

hmmm… ga geen gekke dingen doen zoals bruggers altijd doen. dat is de enige tip die ik kan geven.

die is al geweest ? toch…

Hee bijna-brugger :stuck_out_tongue:

Onthoud gewoon dat iedereen nieuw is en iedereen het spannend vindt. :wink: Doe gewoon kleding aan waar je je goed in voelt en blijf lekker jezelf!

Veel plezier bij de kennismakingsdag (ja het is LEUK :grinning:)

Ik zou geen schoudertas doen, want dan worden de zenuwen in je schouder afgekneld en je kan ook scheef gaan lopen als je hem af hebt.

Ik maak geen grapje.

Koop gewoon een leuke simpele eastpak.

Als je hem de hele tijd aan dezelfde schouder draagt ja, maar je kunt toch gewoon steeds afwisselen? :stuck_out_tongue:

Goed topic dit, ben ook bijna brugger, heb alleen op 15 juni pas kennismakingsdag. ff wat tipps opdoen

ohja grapje

Dankje voor jullie reacties

ohja, ga vooral niet tikkertje spelen ofzo of achter elkaar aan rennen

Dat houd je ook niet de hele tijd.
En als je dat jaren achter elkaar hebt.

En ja ik heb ervaring. (ik had op ten duur 10 kilo aan boeken mee naar school, omdat ik naar het huiswerk instituut moest en dat was niet te doen met een schoudertas)