bijna gevallen

hallo meiden
ik weet niet zo goed waar ik dit neer moet zetten, dus heb hem maar hier neergezet
maar ik heb zeg maar een probleem
ik ben pas toen ik naar een vriendin toe liep vanaf de bushalte ben ik bijna gevallen.
misschien is het iets met me evenwichtsorgaan ofzo ik weet het niet
het is een heel eng gevoel, ik liep op een uitrit van een huis dat dan schuin afloopt naar de weg.
en ineens had ik het gevoel alsof de grond steeds dichterbij kwam en de wereld helemaal draaide en 2 seconde later was het weer normaal. ik vind het echt heel eng. heeft iemand dit wel eens meegemaakt of weet wat dit is?
ik vind het nog niet dramatisch genoeg om naar de dokter te gaan want het is pas 1 keer voorgekomen.
thankyoux

misschien was je gewoon moe en daardoor een beetje duizelig

Gewoon niet te veel aan denken al snap ik wel dat je je zorgen maakt. Als het nog een keer gebeurt kun je even langs de huisarts, zoiets kan geloof ik ook komen door verkoudheid, dat klieren drukken op je evenwichtsorgaan (heb ik ooit gehoord, ik weet niet precies hoe of wat dus correct me if I’m wrong!).

wat vervelend zeg! Heb je er nu nog steeds last van?
Ik zou in ieder geval een paar daagjes uitrusten en als je er blijvend last van hebt toch even naar de huisarts

dankjulliewel voor de reacties
ik zal er opletten
het ligt niet aan het eten, had namelijk net gegeten dus dat kan het niet zijn

Dagelijks last van. Mijn evenwichtsorgaan heeft er ook vaak even geen zin meer in. Je moet in dat geval gewoon even iets opzoeken om je aan vast te houden =S, en even rustig en diep ademhalen. Is niets ernstigs. Ligt aan de leeftijd, en het vrouw-zijnde.