Bijna geschorst door een andere school

Hey , ik zit al een tijdje in de brugklas dus groep 8 is uit elkaar en bijna al mijn oude klasgenoten zitten op een school en ik was die tijd vrij en wou naar die school gaan met mijn vriendin, omdat mijn klasgenoten toen uit waren , ik en mijn vriendin zette nog maar ÉÉN stap en gelijk komt die congierge ons pakken en nam ons mee naar de kantoor en hij dacht dat we kwamen voor ruzie en vroeg onze klas school mentor hadden wij gedaan en hij belde mijn directeur hij zei dat we ons moesten melden dus ik en mijn vriendin gingen naar mijn school fietsen en toen ging onze directeur helemaal schreeuwen dat het door ons dat wij weer de slechtste school zijn van de stad en dat het komt door ons dat we omlaag zijn gegaan en we werden bijna geschorst door een ANDERE school en ook nog na schooltijd ik krijg morgen brief mee wat er is gebeurd enzo. Ik vind het echt belachelijk ! Ik wil mijn oude klasgenoten ophalen word bijna geschorst door een andere school , vinden jullie dit kunnen ?

Nee.

Nee natuurlijk kan dit niet, heb je er al met je ouders over gesproken? Want als dit mijn kind zou overkomen, zou ik het er ZEKER niet bij laten zitten.

huh

Ik heb ook een beetje het idee dat er meer is gebeurd. Het lijkt mij namelijk niet dat een conciërge je zomaar bij je kraag pakt. Bij mijn oude middelbare school was er de regel dat bezoekers (ook oud-leerlingen) zich bij de conciërge moeten melden, maar dat gebeurde in praktijk denk ik zelden en leerlingen van andere scholen hadden ze ook niet door omdat ze heus niet alle 1000 leerlingen (her)kenden.
Dus, kwamen jullie met veel kabaal binnen ofzo?

wil je alsjeblieft met punten in je zinnen typen want ik kan het niet echt volgen zo… sorry

ik typte zelf raar en ik snap het nu een beetje
ik denk aan de ene kant dat dit idd maar de helft van het verhaal is… maargoed als dit alles is zou ik met je eigen school gaan praten en uitleggen wat er precies gebeurd is en dat jullie t niet kwaad bedoelden

Precies dit

We hadden ook niks gedaan die concierge dacht dat we iemand van die school wouden slaan? Terwijl we alleen voor vrienden kwamen , mijn moeder weet het wel( via telefoon) maar ik heb nog niet gesproken met haar

hij zei dat er te vaak andere kinderen kwamen? Maar dat kan hij toch wel zeggen en ons wegsturen inplaats van mijn directeur op te bellen

dat zeiden we ook dat we alleen onze vrienden op gingen halen maar hij zei dat hem het niet boeide om welke regel we kwamen ,

nee we hadden nig maar 1 stap op di school en werden gelijk gepakt

Wtf, paranoide directeur :’) als je verder geen slechte reputatie hebt op je school lijkt me dat ze je wel zullen geloven.

Dan heb je te maken met 2 heel vreemde volwassenen. Volgende keer dat je na schooltijd met die vriendinnen wilt afspreken kun je beter buiten de poort op ze wachten en dan samen naar huis fietsen.

Mijn vrienden waren ook vrij maar ik kon ze niet vinden vandaan dat ik naar die school ging omdat ik dacht dat ze daar zaten te wachten

Wat is de nut van dit topic trouwens? Wij kunnen niets voor je doen met onze mening.

Ik snap niks van je verhaal. Sowieso de interpunctie ontbreekt maar ook spring je van de hak op de tak.

Dus, je had een tussenuur en je wilde naar je vriendinnen toe gaan maar dat mocht niet? En nu vraag je aan ons of wij dit vinden kunnen?

ehm als je ouders redelijk zijn en jij idd niks fout hebt gedaan dan laat je het hun verder regelen toch
opzich als jij buiten schooltijd op het terrein van een andere school komt heeft jouw eigen school daar geen reet mee te maken nee

ik had vrij mijn vriendinnen waren vrij ik wou ze ophalen mAar ze stonden niet buiten dus ging ikj die school binnen en heeft die school mijn directeur opgebeld en heb ik problemen :s

Officieel mag je niet op het schoolterrein komen van een school waar je niet op zit. Beetje overdreven reactie dit maar in principe hebben ze gelijk.