(Bijna)geen sperma

Mijn ex vriendje loost geen zaad als hij klaar komt, hij kwam echt klaar, fake deed hij niet. maar er kwam/komt gewoon niks uit.

ik moet er nog af en toe over denken… want ik snap niet hoe dat komt.
hij heeft ook wel eens bijbal ontsteking gehad als we het te vaak deden…

weet iemand hoe dat kan?

Geen idee…

De hoeveelheid verschilt per persoon, als er maar genoeg zaadjes inzitten zou ik me geen zorgen maken :’)

maar er kwam NIKS uit, teminste je kon niks in het condoom zien zitten… of wanneer ik getrokken had nergens iets te vinden… ( ik ben er op gaan letten na een tijdje)

^ Oke dat heb ik nog nooit meegemaakt :’)
Heb je er al met hem over gehad?

hij weet/wist t zelf ook niet, schaamde zich er heel erg voor. ook omdat hij niet zo groot geschapen was. hij is bang onvruchtbaar te zijn…

Als hij daar zelf al bang voor is, zou hij het eigenlijk moeten testen. Misschien dat het er iets mee te maken zou kunnen hebben? En daarbij als hij dan wel vruchtbaar zou zijn, is het voor hem al gelijk een verlichting.

Idd laten testen, het gaat uiteindelijk om de hoeveelheid zaadcellen en niet om de hoeveelheid sperma …

Wat al gezegd werd, laten testen. :wink:

Dat. Je kunt niet veel anders doen lijkt mij.

Je kunt bij drogisterij tegenwoordig trouwens ook vruchtbaarheidstesten halen voor mannen ( Zag het vandeweek hangen bij de etos! Bij de condooms en speeltjes :stuck_out_tongue: )

Tenzij je kinderen wil maken vind ik dit ongelofelijk handig :stuck_out_tongue:

hoe oud is je vriend? en heeft hij zijn 1e zaadlozing wel gehad dan? ;p

Hahaha, dat dacht ik ook al! Veel minder troep :wink:
Maar als hij het nogal gênant vindt, snap ik dat het niet echt prettig is.
Wel vreemd dat hij dan klaarkomt? Weet hij dat wel zeker eigenlijk, en is hij wel is spuitend (kan even geen andere omschrijving vinden) klaargekomen?

Ik zie net dat het je ex-vriend is. Snap niet helemaal wat het je dan nog uitmaakt?
Of denk je dat het aan jou ligt?

nee denk helemaaaal niet dat het aan mij ligt,
het is gewoon altijd voor mij een vraag geweest…
en vind het toch zeer sneu voor hem…

18

toevallig las ik vandaag in een tijdschrift iets over ‘‘tantra sex’’ ofzoiets?
en daar stond ook in dat je kunt leren je sperma in te houden als je klaarkomt
misschien doet hij het wel bewust ?

Dan moet hij naar de dokter.