Bijna geen contact meer

Hee, ik ben een meisje van 15 jaar oud en heb een hele lieve vriend.
We zijn ongeveer een maandje samen, en het ging heel goed.
Alleen nu hebben we 2weken vakantie en ik heb hem nog steeds niet gezien.
We zouden afspreken, alleen dit is nog niet gebeurt :c

Hij praat amper op WhatsApp, waardoor ik dan ga twijfelen of ik wel iets moet zeggen omdat ik dan het gevoel krijg alsof ik hem lastig val…
Als er al gepraat word zegt hij dat hij niks te vertellen heeft.
Pas reageerde ik heel bot en we hebben toen 2dagen niet gepraat, hij reageerde niet op mijn sorry en negeerde mij gewoon.
het gaat nu wel iets beter alleen ik weet niet waar we over moeten praten zodat het gesprek blijft lopen.

Heeft iemand tips?

bellen ipv whatsapp

wilde het net zeggen. je kan beter bellen

Ja dat is wel zo.
Ik durf dit nu even niet omdat het nog niet zo lekker loopt…

gewoon doen, wil je serieus genomen worden.
anders kan je niet echt spreken van een relatie…
eerder ik ken n jongen

Oké, dankje kzal t doen…

Als het na een maand al niet lekker loopt weet ik niet of er wel iets inzit…

Dit. Waarom durf je ook niet te bellen of zelf spontaan langs te gaan?

Nee, dat weet ik ook niet :c

Ik vind het lastig, en het komt altijd van mijn kant… Dus ik heb ook zoiets van waarom zet jij je niet wat meer in tegenover hem…

Ik zou er gewoon even iets van zeggen. Het is je vriendje en jullie zijn net een maand samen. Dit zou de leukste periode moeten zijn juist.

Ga ik doen je hebt gelijk, !

Dat is wel apart als jullie net hebben en eigenlijk sowieso in een relatie wel raar… Ik zou hem een appje sturen waar je gewoon vertelt dat je ermee zit en alles hoe je je voelt, als hij online is en daar niet eens op reageert zou ik er wel een beetje klaar mee zijn hoor meid…

EN?! Gebeld?

Jaa, dat heb ik ook gedaan! c:
Heel erg bedankt <3

Jaa ik heb hem toch maar gebeld!
Hij dacht dus ook dat ik geen zin had om te praten, daarom zei hij niks…
Naja beetje vreemd maar hopen dat het nu wel goed gaat! (:

Wees er eerlijk over. Als jij denkt dat jullie te weinig praten, zeg het tegen hem. Misschien is hij er ook wel heel onzeker over.

Klopt, dat is hij ook.
Bedankt (:

Ja dat is ook zo :slightly_smiling_face:

Maar begint hij nooit een gesprek…?
Want ik zit nu met een jongen, waarvan iedereen zegt dat hij me leuk vindt, alle tekenen zijn er ook op zich (hij is wel verlegen), maar hij begint noooit een gesprek… Dus dat maakt mij heel erg aan t twijfelen en daardoor heb ik ook idd het idee dat ik hem lastigval als ik tegen hem praat, hoewel hij altijd heeeeeul vrolijk is als ik tegen hem begin te praten… Ik heb dan zoiets van, als je het zo leuk vindt om met me te praten waarom begin je dan nooit een gesprek…?