bijna gala en slechte huid

heee, ik hem overmorgen gala en mijn huid is ineens echt super slecht! -.-
weet iemand iets wat misschien kan helpen? Kus.

maar slecht in welk opzicht… als in pukkels?

masker, scrubben, gewoon goed verzorgen. En voor een xtje het tijdens het gala bedekken met make up?

ja en hele grote rode plekken ;o

ik doe heel vaak foundation op maar dat dekt nu niet meer ;$

Dan moet je de komende tijd dus géén foundation opdoen, het is echt heel erg slecht voor je huid, het sluit je poriën. Dat helpt al een heleboel. Dan kan je bij het gala weer foundation opdoen als het echt nodig is.

Water, water, water. Ik weet niet of het bij iedereen helpt, maar ik drink al mijn hele leven alleen maar water en ik heb nog nooit last gehad van mijn huid (het enige is dat ik snel rood word).

Ik weet niet of het bij jou ook helpt, maar je kan in ieder geval proberen om veel water te drinken :slightly_smiling_face:

Dat zie je 's avonds helemaal niet, als je gewoon foundation op doet?

Nagellakremover of pure alcohol.

Slecht voor je huid maar werkt wel.

Als je er dagcrème en/of primer onder doet heeft het niets met je huid te maken. En zelfs als je het er ‘los’ op doet betwijfel ik of het je huid echt verslechterd. Ligt natuurlijk ook wel aan je huidtype en soort foundation en zo, maar ik heb er in ieder geval geen nog slechtere huid van gekregen.

Weet eigenlijk niet wat je het beste kunt doen, TS. Nou ja, goede dagcrème en eventueel nachtcrème gebruiken. En vooral als je een droge of geïrriteerde huid hebt. En verder veel slapen en niet roken :’)

o_O wat zeg jij nu!
dat gaat je huid net veel erger maken! Heb je nog meer rode plekken/ geïrriteerde puistjes.

+ minerale foundation verstopt de poriën niet.

dit is niet waar

^ idd. Foundation is helemaal niet slecht tegenwoordig. Als je het maar goed eraf haalt 's avonds

Voor de rode vlekken moet je groene concealer op doen

Niet stressen, in dat licht zie je dat toch nauwelijks (: Tenzij er TL lampen hangen maar dat lijkt me niet.

What the fuck? Wil je haar huid voor altijd verpesten ofzo?

Ik denk dat het voor een paar mensen hier toch goed is om wat meer beautysites te bezoeken (beautylab, beautygloss, veracamilla, livelifegorgeous, misslipgloss). NAGELLAKREMOVER EN PURE ALCOHOL?!?!?!? WHAAAA horror. NOOIT doen!

Ik heb hetzelfde :><
Maar Sudocreme helpt vaak wel wat! Dikke klodders voordat je gaat slapen. (wel even je haar vastmaken haha)

Gezonder eten, maar dat helpt niet meer voor overmorgen…

Alcohol is sowieso slecht maar dat is nog niet het ergste, nagellakremover? ik weet niet wie daar op is gekomen!