Bijna een jaar(L) maar wat gaan doen?

Hee meiden,

Ik heb vrijdag een jaar met me vriendje(l)
Helemaal geweldig, maar we hebben allerbij no monney,
Maar we woude wel wat leuks doen(l)
Maar het moet niet standaard zijn, want we zijn al van ’ leuke dingen doen’!
Wat heb jy gedaan
Of ben je iets van plan
Of heb jy een leuke tip/advies
Of een heeeeeel leuk romantisch idee?

Ooooh upupupupup
ik heb donderdag een jaar met mn vriendje!
en ik heb ook nog geen idee, misschien dagje naar een andere stad (maar welke dan?) en dan bij hem slapen ofzo?

Ehm ik ben met 1jaar naar walibi geweest haha.
Maar aangezien jij niet zoveel geld hebt, misschien samen iets koken? Vind ik iig altijd wel leuk :grinning:

Toen m’n vriend en ik 1 jaar hadden gingen we uit eten in een pizzeria, hoeft helemaal niet duur te zijn (5 euro voor 'n pizza of zo), en daarna naar een concert (dat was meer “toevallig”, maar was wel erg leuk!)

Verder tsja, het is niet echt mooi weer genoeg om te picknicken of zo :'D. Idd zoals gezegd, stedentripje of zo? Er zijn weer kruidvat treinkaartjes :stuck_out_tongue:

Ik heb over een maandje ook een jaar. Ik ga een taart voor 'm bakken en een filmpje maken voor hem (foto’s, gepraat van mij, filmpjes, muziek, grapjes, etc.).
Ik ga binnenkort naar Comedytrain (gewonnen via www.vakantieveilingen.nl kost vaak niet heel veel).
Misschien kunnen jullie samen gaan schilderen of iets bakken (cursus bijv.). Samen iets doen/maken vind ik altijd wel heel gezellig!

Heei meid
Msn we gaan al zo vaak naar de stad ik slaap als ik bij hem ben ook altijd al saampjes dus dat is zo standaard
Toch bedankt

Gewoon lekker gaan uit eten samen, hoeft helemaal niet duur te zijn als je een niet al te fancy restaurant uitkiest ;p

Ga voor hem koken =D

Ik wil iets orgineels doen,
En we houden allerbij niet van conserten,
En de rest doen we al als we bij elkaar zijn,
En ik gaf al aan dat we hebben geen monney hebben
Het moet wel beetje romantisch zijn
Pleas meide
Help,

ikga ook bijna een jaar met mijn vriend!wij gaan een weekendje weg, maar niet op de datum want dat ismidden in de carnaval :grinning:

Wij hebben gewoon afgesproken. Niet echt heel erg iets gedaan.
Cadeautjes geven en teruggegaan naar ‘onze’ plek. Gewoon kleine dingetjes.

massage dagje voor jullie beiden alleen jullie masseren elkaar?

UP Heb precies hetzelfde deze week :slightly_smiling_face: