bijna 2jaar jonger....

Hey meiden,
ik vind een jongen leuk die bijna 2jaar jonger is als mij… is dit raar?
Hebben jullie dat ook wel eens gehad?
xkiss

Neh en neh

Kan wel, vind het stom dat meisjes altijd jonger moeten zijn

(Kan ook wel met gedrag te maken hebben, maar boven een bepaalde leeftijd is er echt weinig verschil denk ik)

zelf val ik op oudere jongens :stuck_out_tongue:

viel ik maar op jongere jongens.

wat zou daar raar aan moeten zijn…

Jongens (de meeste dan) vallen toch ook op jongere meisjes…

Mijn vriend is 7 maanden jonger, een stuk minder dan 2 jaar, maar dat is helemaal neit raar! :grinning:

Hmm nou ik persoonlijk vind het wel een beetje raar. Ik weet niet hoe oud je bent maar ik vind bijvoorbeeld als je als meisje 17 bent en die jongen is 15… dat is toch wel een groot verschil! Maar dat is natuurlijk mijn mening.
Als jullie elkaar hartstikke leuk vinden dan is er natuurlijk niks mis mee! :slightly_smiling_face:

nee, vind ik niet. mijn vriend nu is ook ongeveer een jaar jonger (hoewel ik normaal op ouder val maar tis gwn zo’n schat :p). ik vind het zelf niet vreemd. als je het fijn hebt samen kan het best!

Dat verschild, ik vind het persoonlijker fijner als een vriendje ouder is, omdat jongens van mijn leeftijd ( 15) meestal nog niet volwassen zijn. Maar het ligt bij jou, en je vind hem leuk dus waarom zou het niet kunnen?

Nah ik vind het ook niet raar ofzo, maar ik kan me er persoonlijk niks bij voorstellen omdat ik jongens van twee jaar jonger vaak kinderachtig vind.

Ik ben 19 en hij is 17
We zitten bij elkaar in de klas…
en ik heb al 2jaar een andere opleiding gedaan… daarom zit ik nu weer in de 1e haha.
Maar… qua kinderachtig zijn valt het wel mee bij hem :grinning:
En ik ga nu ook best veel met iets jongere mensen om … dus ben t ook wel gewend;)