Bijna 16

Ik word binnenkort zestien en ik weet niet wat ik moet doen op mijn verjaardag. Ik ben daarom erg benieuwd wat jullie gaan doen of hebben gedaan op je 16e verjaardag.

thuis gezeten, film gekeke
elkaar opgetut
en toen met zn alle weze stappen
drna geslape
sochtends frikandellen als ontbijt

Ik heb op mijn sweet sixteen een thema feestje gegeven bij mij thuis. Ik heb alle banken aan de kant geschoven, mijn zus achter haar draaitafel gezet, hele vette discolampjes opgehangen en aan de andere kant van de kamer een soort lounge gemaakt die helemaal wit was met allemaal matrassen en kussens. het thema was dus white, ik zelf had een knalroze jurkje van de H&M aan, want als je jarig bent hoor je natuurlijk in het middelpunt te staan:D
Bij binnekomst kreeg iedereen een welkomscocktailtje (tequila sunrise). Heb heel veel comlplimenten gekregen en het was echt super gezellig!

hm ja themafeestding lijk me ook wat alleen ik heb pech da ik op un maandag jarig ben…
nog maandje!

Ik was op donderdag jarig dus toen had ik hem zaterdag gegeven, je kan het weekend ervoor of erna?

Leuk hoe je je feestje hebt gehouden!

een vriendin van mij heeft allemaal meiden en jongens uitgenodigd ook homo’s haha dat was echt super gezellig , de sfeer was echt lachen maar kan ook zonder
homo’s , en toen hebben we vast ingedronken en alles. en daarna zijn we met ze alle uit gegaan was echt super!
maarja ze werd 18 maar kan ook op je 16e als het mag.
en als je echt alleen meiden wil koop je allemaal maskertjes en dan foto’s maken enzo je kan daarna ook uitgaan :wink: