bijles van een jongen waar k verliefd op ben.

ik heb morgen bijles van een jongen die echt gewoon te gek vind.
maar ik denk dat hij heel serieus zal zijn, en dat we gewoon niet lekker samen kunnen kletsen. wat kan ik doen om hem met mij gewoon te laten praten, en dat we het ook gezellig kunnen hebben zonder alleen maar voor economie bezig te zijn?
alvast bedank :grin:

Je hebt niet voor niets bijles lijkt me? Of alleen vanwege hem?

Gewoon je bijles volgen en als je denkt dat het klikt misschien na je bijles een keertje vragen of jullie iets af kunnen spreken?

ik vertelde hem dat ik onvoldoende sta voor economie, en hij wou mij wel helpen. ik wil ook niet zijn tijd verspillen, want hij komt speciaal voor mij het eerste uur naar school terwijl hij dan vrij heeft… maar ik wil ook weer niet dat we alleen maar bezig zijn met economie, bijvoorbeeld gewoon een grapje tussen door ofzo.

Laat hem je eerst echt bijles geven, een half uurtje, en zeg daarna iets van “ffies een break” en dan kan je ff babbelen :slightly_smiling_face: En aan het eind vragen of ie een keer wilt afspreken ? Komt wel goed, hij zal heus niet alleen over economie praten -zoveel interessants valt er niet over te vertellen denk ik :’)

Veelplezier!

haha xD
maar ik zag ook dat hij in de pauze steeds naar me zat te kijken, en daarna ook een vriendin van hem… ze keek nogal arrogant ;S maargoed, ik weet niet of k dat wel durf om hem mee uit te vragen… ;p

Sowieso al een goed begin dat ie het uit zichzelf aanbood! Dat van die break is wel een goed idee.

ik vroeg nog aan hem; weet je het zeker?
hij; ja, ik krijg er een goed gevoel van als k mensen help.
ik weet niet wat ik van hem kan verwachten…
vind ie me leuk of ziet hij me als vriend…

Ik snap dat je dat niet durft -vind ik ook altijd eng om te doen :’)
Maar misschien iets in de trant van “Ahh, ik vind 't echt super lief dat je me hebt gehopen, 'k sta bij je in 't krijt! Zullen we 'n keertje iets drinken op mijn kosten?” of zo. Zoiets zou ik doen dan, meestal snappen ze de hint wel, hehe. Maar dat zou ook aan mijn kop erbij kunnen liggen :’) Ik dwaal af… x’D

Ooh en trouwens; je moet natuurlijk wel veel gaan flirten, maar ik neem aan dat je dat zelf ook wel had bedacht :smirk:

oeh… iets met hem drinken ofzo lijkt me wel leuk :grin:
maar ik weet niet of hij iemand anders leuk vind…
ik ben gewoon te snel verliefd en dan verwacht k er te veel van,
& dan gaat het mis ;’)

hij vraagt je niet als hij je niet leuk vind denk ik , of bij ons op school zouden of doen als hij je leuk vind of als je al lang bevriend bent en elkaar goed kent:P maarja dat is hier

Maar weet je niet geschoten is altijd mis!
Dus gewoon proberen.
En nu wil ik je niet valse hoop geven natuurlijk, want ik ken de hele gozer niet, maar ik ken veel jongens die graag andere helpen, maar die echt niet zomaar voor een in hun ogen normaal meisje (en al zeker niet als ze d’r niet goed kennen) het eerste uur naar school komen om bijles te geven! En als ze dat al doen is het niet vrijwillig / op eigen initiatief… Dus denk ik dat ie je wel leuk vind =D

het is een spontane sociale jongen…
misschien is hij gewoon zo. ;p
maar ik ga het proberen om hem tevragen x’)
dat word wat zeg…

als hij uit zichzelf heeft bedacht jou bijles te geven dan vind ie je vast ook leuk

Ja of:
'Haha, dankje voor de bijles. Ik trakteer je wel een keertje op een drankje"
En dan een paar dagen erna vragen of hij zijn drankje nog wil ontvangen.

weten jullie ook iets anders dan een drankje? ^^
bijvoorbeeld samen iets leuk doen ofzeuu… (:

haha een vriendin van mij is ook helemaal weg van de jongen de haar bijles geeft xD
maar verder wat hierboven al wordt gezegd.
Je moet ons wel op de hoogte houden :smirk:

dat zal ik doen hoor :relieved:

Drankje is het subtielste om te vragen denk ik.
Maar anders vraag je hem toch gewoon mee naar bijv. de bios ofzo? Of een filmpje kijken bij jou thuis? Maar weet niet hoe je dat subtiel kan vragen eigenlijk…
Of vraag of hij je nog een keer bijles wil geven, maar plan dat dan na schooltijd. Bij een van jullie thuis :smirk:

Haha inderdaad. Ik krijg echt alleen maar jongens die mij wel wat vinden zo ver om eerder hun nest uit te komen en mij economie uit te gaan leggen. Dat doet die echt niet voor een random person.
Ik vind een drankje bijv. na schooltijd wel leuk? Dan kun je ook meer praten en blijven zitten enzo.