Bijles,hoeveel moet ik hem er voor geven?

Hai meiden!

Ik heb net met een vriend die 2 jaartjes hoger zit afgesproken dat hij me over een weekje even een bijlesje wiskunde gaat geven, hij wilde er in principe niet iets voor hebben maar ik bedoel hij heeft het superdruk en maakt er wel speciaal tijd voor vrij enzo dus lijkt het me logisch een geldbedrag te geven.

Hoeveel zal dat ongeveer zijn voor ongeveer een halfuurtje wiskunde bijles?

Alvast bedankt :wink:

Liefs!

5-10 euro? Of een soort cadeautje ofzo, zou alleen niet weten wat (-;

Ik denk dat je gewoon aan het eind van je schooljaar/ of je hebt geen hulp meer nodig hem uitnodigen voor een etentje of kleinigheidje geven.

ik betaalde een student 15 per uur, ik zou hem 5/10 euro geven zoals vlinder zegt, maar het is misschien wel awkward omdat het een vriend id dus je kan hem ook een mooi cadeau schenken! Je hebt enorm veel aan bijles, mits goed gegeven dus… als het één keertje is dan kan je hem bijvoorbeeld een bioscoopbon geven maar als het vaker is zou ik wel een iets groter cadeau geven, misshcien een mooi album van een band die hij leuk vind?

hmm nou voor de 1e x hebben we afgesproken:
halfuur = 5 euro
45 min. = 7,50
1 uur= 10 euro

isdat niet beetje weinig?:blush:

ik zou hem ook een cadeautje geven ipv geld, want dat wordt denk ik akward

Je hebt dus al afgesproken hoeveel geld je hem gaat geven voor welke tijd, wat is dan het probleem nog? En nee dat is niet weinig.

Ik betaal voor een uur bijles 27.50… maar dat is misschien best veel.
Ik denk dat je iets van 15 euro per uur ofzo moet geven?

ik vind het allemaal veel, lol.
Ik kreeg via school een tutor wiskunde en die kreeg 1 euro per uur (groepje van 5 a 6 kinderen) En die 1 euro, dat was gewoon een vast bedrag wat de school had samengesteld, denk niet dat ik arm ofzo ben, lolz.

wow ik wist niet dat je daar zoveel voor kon krijgen ;p ik bedoel, bijles geven is opzich niet eens zo heel moeilijk als je het zelf allemaal snapt enzo.

Ik had bijles engels van een meisje die VWO deed en ze kreeg 5 euro voor 1 uur

Einde van het jaar trakteren op een etentje met een kleinigheidje erbij geven?
Of je moet hem al per bijles willen betalen.

Bij ons op school is het 4 euro per uur…

huh? bij ons op school is bijles gratis!

Hmmm
Als het een vriend is, zou ik hem een cadeau geven idd.

Tegenwoordig heb je ook mensen die voor hun bijbaan bijles geven, zoals mijn vriend. Hij krijgt 11 euro per uur, maar hij is dan ook bij een bedrijf aangesloten, dus dat is anders :’)

Bij mij op de middelbare school rekenden de meeste mensen (die dus zelf nog op school zaten) er 5 euro per uur voor, dus ik vind die 10 al veel, zeker omdat je bevriend met hem bent. In ieder geval niet te weinig, dus lekker zo laten dan :stuck_out_tongue:

Bij mijn oude school kregen de tutors 4 euro per uur

Bij ons op school is alles vrijwillig. Maargoed ik vind 5 euro voor een half uur bijles echt megaveel. laat staan 10 euro voor een uur! Hij zegt zelf dat hij er niks voor hoeft te hebben, nou geef hem aan het eind een leuk cadeau.

ik betaal 25 euro per 1,5 uur…
maar dat is niet van een leerling of iets :stuck_out_tongue:

Neem hem na de toetsweken en na je tentamen mee naar een cafeetje.
Als dank dat hij je geholpen heeft en dat je een goed cijfer hebt gehaald.
Je hoeft hem niet meteen na de les iets te geven, een gebaar achteraf kan ook.