Bijenkorf

Wat vinden jullie van de 3 dwaze dagen bij de bijenkorf? Vinden jullie dat deze zo door moeten gaan, of moet er iets veranderd worden of moeten ze gewoon helemaal afgeschaft worden en waarom?

Tijdens de 3 dwaze dagen bij de bijenkorf zijn er heel veel artikelen die voor lage prijzen verkocht worden, bijvoorbeeld kleding, cosmetica, elektronica etc. Hier is het dan tijdens deze dagen enorm druk meestal.

Maakt mij allemaal niks uit.

Komt die er weer dan?

Ik weet zeker dat ze ermee doorgaan, gouden business voor hun!

Ja, 20 september start ie weer https://www.dedwazerij.nl/

vind er niets aan… die 3 dwaze dagen. Zoveel korting krijg je niet en de service van de Bijenkorf is gewoon echt bagger. haat aan de bijenkorf

Ik merk er meestal niet zo veel van, aangezien er geen Bijenkorf in mijn buurt zit. Wel jammer, eigenlijk.

ik vind het superleuk!

is vast heel leuk hoor

20 September start het spel ‘De Dwazerij’, niet de DDD zelf :wink:

Ik werk in de Bijenkorf. Het is altijd heel leuk tijdens de DDD, mag je lekker gek naar je werk! Alleen bijna elk jaar heb je vaste aanbiedingen. Zo is bijvoorbeeld op zaterdag altijd een Paul Frank pyjama (slaaphempje+broek) in de aanbieding en op donderdag altijd die Dr. van der Hoog maskertjes!

Waar kan je alle aanbiedingen zien?

Ik vind het altijd wel leuk. Ze hebben soms echt wel leuke aanbiedingen dan.

ik vind de bijenkorf niks aan.

wat is dat voor een spel?

Maakt me niks uit, koop daar toch niks.

Kom daar ook bijna nooit.

Die moeten nog komen! Je kan je wel alvast aanmelden op de site zodat je de boekjes als eerste ontvangt!