bijbaantjenodig.nl iemand ervaring?

Ik ben opzoek naar een baantje en kwam bij de site www.bijbaantjenodig.nl terecht. heeft iemand hier ervaring mee? ik vind het namenlijk een beetje raar. er staat:

Ben jij op zoek naar de ideale bijbaan?
Wij bieden:

• Werken wanneer Jij wil
  • Gemiddeld ¤ 13,51 per uur
  • Werken in een gezellig team met leeftijdsgenoten
  • Regelmatig feestjes!

Klinkt Goed toch?
Vul hiernaast dan het formuliertje in en wij bellen je zo snel mogelijk terug!
Je kunt werven als bijbaantje voor o.a.:

Ik vind het nogal raar dat er niet bijstaat wat je moet doen etc. en 31,51 in het uur…? is dat niet wat veel…

Hoop dat iemand me kan helpen.

En anders evt andere tips voor de avonduren? supermarkten heb ik al geprobeerd en bardiensten etc worden te laat als ik de volgende dag naar school moet.
(ik ben 19 jaar)

Onderaan staan de logo’s van Unicef etc, dus waarschijnlijk moet je op straat staan/langs de deuren gaan om te zorgen dat mensen geld betalen voor bijvoorbeeld Unicef. Bij de meeste organisaties die dit doen krijg je betaald per ‘klant’ die je binnenhaalt, hoe meer mensen jij lid maakt, hoe meer loon je dus krijgt.

Dat staat er wel onder ja, maar waarom zetten ze dat er dan niet bij dat je dat moet doen? vind het een beetje raar. maar de site is dus wel te vertrouwen?

Dat weet ik niet, heb er zelf geen ervaring mee.

‘Je kunt werven als bijbaantje voor o.a.:’ Uit deze zin maakte ik op dat je dit soort werk moet gaan doen. Je zou een sollicitatie kunnen sturen en bij opmerkingen vragen wat het precies voor werk is toch?

Ja dat heb ik net gedaan.

Bedankt voor de moeite! :slightly_smiling_face:

Google: bijbaantjes topic girlscene.
(Of kijk bovenaan het subforum Lifestyle.)