Bijbaantje

Dit is niet mijn account , is van een vriendin maar ik maag er op zitten
Ik heb een probleem ik krijg zo weinig kleedgeld , en omdat ik nog nog geen 15 ben maag ik ook niet echt in een supermarkt werken.
Weet misschien iemand wat ik wel kan doen ?
Want ik haat dat kleedgeld , is eerste dag van de maand ren ik naar stad een paar minuten van mijn huis en het is op:O

Heeft iemand een oplossing of weet iemand wat voor werk ik wel kan doen ?

Folders gaan lopen. Dat heb ik ook tot mn 15e gedaan, en dan heb je toch zo ¤40 euro in de maand extra, en dat was voor mij als 12-13-14-jarige heel veel geld.

En níet meteen naar de winkels rennen?

Krantenwijk, in een kas? En je mag toch wel bij de Albert Heijn ofzo als je 15 bent?

Mag ik vragen hoeveel je krijgt?
Ja kan ook iedere keer een deel sparen…
En anders indd krantenwijk ofzzo

Nou ik ben nog geen 15 dus kan nog niet bij albert heijen werken
en ik krijg 60 per maand
En bij mij in de buurt is het onmogelijk om krantenwijk te krijgen te veel mensen willen het

Oh oké, ik dacht dat het wel kon, staat ook op hun site: http://www.ah.nl/werk/werkgever/sollicitatieprocedure.jsp
Ehhhm, babysitten anders? Weet niet of je kleine neefjes/nichtjes/buurkids hebt?

ik was 13 toen ik een krantenwijk ging lopen (1 dag per week) en 14 toen ik het ad ging lopen en dat was elke dag, en daar verdiende ik 150,- per maand mee.
ik was er ong. een uurtje mee bezig elke dag behalve zondag en zaterdag dan in de ochtend.

Zeur niet zo, ik ben 17 en krijg sinds mn 15e 50 euro per maand, en dat is zowel zakgeld als kleedgeld. Ben pas ruim nadat ik 16 werd gaan werken, verdien daar gemiddeld 100-130 euro per maand extra mee. Maar daarvoor heb ik het zo’n anderhalf jaar gedaan met 50 euro per maand. Ik krijg alleen wel soms schoenen of een jas (niet echt afspraken over maar is vanzelfsprekend).

Misschien in een plaatselijk café, restaurant, eethuis? En dan bij de afwas? Want ik werk zelf in de horeca en er werkt hier een meisje wat 14 is… ben zelf op mijn 15e begonnen en werk er nu nog steeds.

En damn, je moet blij zijn met je kleedgeld. Toen ik net zo oud als jou was kreeg ik dat niet eens! Ik moest er zelf voor werken, maar nu ik ook nog stufi krijg, krijg ik per maand gelukkig wel ¤400,- tot ¤500,- binnen.

Ik zeik niet hoor , ik moet alles voor kopen dus ook schoenen en jassen …
En bij mij kun je nauwelijks een krantenwijk krijgen zo veel jongeren willen het , of hebben het
En idd dat van die afwas kan ik misschien wel proberen

En oppassen? Ik krijg ook niet veel kleedgeld, maar oppassen vult het prima aan! en idd proberen te sparen…

Oppassen… :slightly_smiling_face:

Ik ga morgen solliciteren bij een tuincentrum waar een vriendin werkt want ze zei dat er mensen nodig waren ^^

zoekfunctie gebruiken aub!