Bijbaantje

Hey allemaal
Ik word bijna 14 jaar en zoek al een paar maanden voor een bijbaantje. Ik heb me een tijdje geleden (2 maanden ofzo) in geschreven voor verschillende folderwijken maar heb nog steeds niks gehoord en wil nu wel zo snel mogelijk geld gaan verdienen. Ik zou heel graag willen oppassen maar ken niemand met kleine kinderen, en van mijn moeder mag ik niet bij vreemden in huis om op te passen. Om in een supermarkt te werken ben ik te jong en om tomaten of zoiets te plukken woon ik te ver weg. Doe soms wel klusjes als auto’s wassen of dingen in het huis maar mijn moeder word er een beetje gek van dat ik overal geld om vraag als ik een klusje heb gedaan… ik heb ook een paar dingen op marktplaats gezet maar nog geen reacties… weten jullie misschien nog andere dingen die ik kan doen om geld te verdienen? Plzzz help me x

Vraag je moeder om hulp, als ze tegen alles is wat je wil doen, misschien heeft ze zelf ideetjes?

Klusjes thuis doen, hoef je geen geld om te vragen. Da’s vrij logisch dat je meehelpt in huis en een handje toesteekt met klusjes.

Ja klopt vind ik ook hoor, dat het normaal is om klusjes te doen, en het is niet zo dat mijn moeder tegen alles is maaf omdat ik nog vrij jong ben is ze bang dat als ik bij vreemden ga oppassen het eenn enge creep is in plaats van een gezin snap je :wink: en ja mn moeder kan verder ook niks verzinnen :frowning_face: