Bijbaantje

Heeee
Hebben jullie een bijbaantje? Zo ja, welke? En hoeveel verdien je? En vind je het nog leuk?
Sorry, maar ben opzoek…

Xxxxx

Ik maak schoon in een zorginstelling, ik verdien 5,50 per uur op zaterdag, 8,25 op zondag. Ik werk om het weekend 3 uurtjes op zaterdag en op zondag. Ik werd er nu bijna 5 maanden en vind het nog steeds leuk werk. Of nouja leuk, wc’s schoonmaken is niet echt leuk, maar het verdient goed en ik vind het wel gezellig om met die mensen te praten, dus ik ben blij met m’n baan :slightly_smiling_face:
Ik ben trouwens 16, maar word uitbetaald voor iemand van 17.

Ik werk achter de kassa bij Super de Boer. Ben 17 jaar en verdien 5,75 per uur. Het werk zelf is niet echt leuk, maar de collega’s zijn heel gezellig!

Ik pas wel eens op en ik heb een krantenwijk… (van 300 huizen)
Wat ik verdien?! Verschilt heel erg… Ik krijg voor het oppassen
ong. ¤5 per uur… Verdient lekker goed! En voor mijn krantenwijk,
die ik trouwens samen met een vriendin loop, ¤5,- per week.
Ik vind het niet de geweldigste baantjes, maar je moet wat!
Ik ben trouwens 14…
xx

Ik werk bij de Albert Heijn, ik ben 16 jaar en werk bij de brood en kaas afdeling. ik verdien 3,38 bruto per uur. niet erg veel:| moet lang wachten… maar de collega’s en klanten maken alles goed:)! het is heel gezellig.

ik heb nu een folderwijk met 295 huizen en in de zomervakantie ga ik bollenpellen.
ik ben nu 14 jaar…

Ik werk bij een bedrijfje hier in de buurt, verdien 3,21 per uur. Maar per 1 juli stop ik daar, omdat ik iets anders wilde. Ga nu in een klein winkeltje werken op een vakantiepark! Geen idee wat het minimum daar voor is? Iemand een idee?

Ik ben 15, werk in een slagerij (ik help de klanten, en NEE ik slacht geen beesten (ieuuwl)) en ik verdien ¤4,10 per uur.
best redelijk voor 15 jaar vind ik zelf :slightly_smiling_face:

ik ben 16 en werk in de afwas…
en ook nog in de recratie… (fietsen verhuren, bootjes verhuren, met kleine kindjes tekenen, bingoen)
en bij beide verdien ik… 2.75 per uur…
best weinig…
maar t is egt heeel erg gezellig daar…

Ik ga in de vakantie bij de studieboekencentrale werken. Ik moet boeken repareren, kladpapiertjes eruit halen en vervolgens nieuwe pakketten samenstellen. Ik weet nog niet precie wat ik ga verdienen, maar het zal rond de 4 euro per uur liggen. En ik ben 17 btw.

Is dat niet beneden het minimum?

ik ben 14, dus ik heb alleen paar vaste oppasadressen.
verdien bij 2 adressen tussen ¤2.50 & ¤3 per uur
en bij de buren rond ¤4/¤5 per uur

maar in de zomer wil ik vakantiewerk gaan doen en dan mag ik msg bij mn vader in de AH en dan verdien je ong ¤3/¤4 per uur dacht ik…

Ik ben 13 jaar en ik verdien ¤2,50 per uur als ik bij de boerderijwinkel van m’n ouders werk. Op zaterdag werk ik de hele dag, en af en toe uit school als ik weinig huiswerk heb (ik fiets er elke dag langs). Het is er op zaterdag altijd heel druk en doordeweeks af en toe ook, dus er is genoeg werk te doen =D

Ik werk in een winkel, en verdien ongeveer ¤3,- per uur.
Ik ben trouwens 15, bijna 16 dus dan gaat het weer omhoog!

hoe ben je aan dat baantje gekomen?

Ik zoek ook een baantje, maar werken in winkels oid zijn voor mij al niet mogelijk, ivm een rugprobleem. Heel vervelend, want ik wil een baantje dat gewoon fatsoenlijk betaalt. Any suggestions?

heel orgineel ben ik x3 folderwijk…
stom werk xD maar mijn broertje helpt me altijd! (hij krijgt dan ook een deel van het geld)
160 huizen
is heel wisselend, tussen de 3,50 en 9 euro meestal 5 euries per week… maar met nieuwjaar ga ik langs de deuren om geld te vragen en dat verdiend 100 euro in iets minder dan 3 uren… dat maakt alles goed!

Ik ben 16 en werk bij Streetwise. Ik moet donateurs werven aan de deur voor goede doelen.
Ik verdien 5 euro per uur, en je werkt op een dag 5u.
Vervolgens krijg je voor elke donateur die je lid maakt ¤3,60 of ¤6. Als je ze lid maakt voor ¤6, dan krijg je 3,60 doe je het voor meer dan krijg je ¤6.
De tijden zijn doordeweeks van 4 tot 9 (gewerkte uren, reistijd is niet betaald) en op zaterdag van 1 tot 7 dacht ik. En ik heb een 0 uren contract, dus ik werk zoveel ik wil.

Als je dan bijvoorbeeld 5 donateurs hebt (gemiddeld) krijg je dit uitbetaalt:
5x5: ¤25 + 5x3,60: ¤18
Is samen 43 euro!

Echt super gezellig, verdiend goed en tis gewoon allemaal geouwehoer!

Oppasadressen van de 4 tot 5 euro per uur. Meestal in avonden van 7 tot 12, dus dat verdiend wel voldoende vind ik. Maar het is echt kut omdat het niet vast is, dus soms heb ik ineens heel veel inkomsten en soms ook helemaal niks. Ik wil graag een vast bijbaantje, maar er is niet zoveel te vinden voor een beetje normaal salaris als je 15 bent…
Weet iemand nog een goed vakantiebaantje en/of bijbaantje voor 15 jaar?
xx

dat is precies het minimumloon voor 16 jaar…

ja,
ik werk bij de etos!
en verdien daat 3 euro per uur,
ik vind het echt heel erg leuk werk!
maar omdat ik 15 ben mag ik nog niet achter de kassa,
wat ik wel heel erg jammer vind!
maar verder is het heel leuk!
en het duurt niet super lang meer totdat ik 16 ben,
dus dan mag ik wel kassa :3