bijbaantje zorg

ik zoek al een tijdje een bijbaantje in de zorg, in een bejaardentehuis dus. Als schoonmaker of iets dergelijks.
Nu kan ik in Maassluis of Maasland geen sites vinden van verzorgingshuizen.
Maar zijn er hier mensen die in Maassluis/Maasland werken in een bejaardentehuis? Want dan weet ik waar ik moet/kan zijn en kan ik desnoods even bellen of mailen naar dat tehuis… :slightly_smiling_face:

en sorry dat het hier staat, maar Maassluis en Maasland zijn niet zo groot, en hier komen veel mensen dus de kans is groter dat iemand reageert als ik het hier neerzet… :slightly_smiling_face:

Verplaatst naar lifestyle. Kijk voortaan even waar je het zet.

En ga gewoon langs, dan krijg je sollicitatie papier mee, alhoewel hier wel.
Heb je ook meteen antwoord of ze mensen zoeken.

kee, nouja, is niet erg, maar ik dacht: er staan wel meer van zulke topics tussen :slightly_smiling_face:

het punt is een beetje dat ik er niet heen kan, ik woon vrij ver weg. Nouja niet kan, kan natuurlijk wel maar zo is handiger.
En er zijn heel veel bejaardentehuizen voor psychisch mindervaliden zal ik maar zeggen. (zo staat t op internet x))

Ja maar ze horen in lifestyle. en mocht iemand de zoekfunctie dan gebruiken dan kunnen ze dit vinden mochten ze ernaar zoeken. vandaar.

niemand die in Maassluis/Maasland of misschien Vlaardingen een bijbaantje in een bejaardentehuis heeft?