bijbaantje weinig uren

heei,

ik heb een vraag,
ik ben opzoek naar een bijbaantje (ik ben 14 (in juni 15))
ik heb alleen 1 probleem.
ik train 18 uur in de week dus heb heel weinig tijd voor een bijbaantje.
op woensdag ben ik vrij na school, en zaterdag na 3 uur…

dus vakkenvullen/krantenwijk/oppassen word het al niet…

Zelf dingen gaan verkopen via marktplaats?

maar je moet eerst dingen hebben om te verkopen :wink:

je kunt armbanden en kettingen zelf maken of sjalen breien ofzo en die dan verkopen.

En de lokale kranten worden volgens mij alleen op woensdagmiddag rondgebracht (bij ons iig).

Ik een tijdje de badkamer schoongemaakt, de woonkamer gedaan en de was gedaan in ruil voor wat geld. Werkte goed en mijn moeder was dolblij xD En dat kun je welke week herhalen, dus in jouw geval elke woensdag een kamer?

Je kunt toch in het weekend 's avonds en op vrijdag avond oppassen? (Dan hebben de meeste mensen een oppas nodig.)

Ja zaterdagavond is wel heel populair. En omdat ze meeste meisjes uit willen ook moeilijk om een oppas te vinden. Misschien een oproep plaatsen in de krant?

das wel een goed idee!!!

wij hebben hier geen jongere kinderen in de straat…

nog meer ideeën?

Wat voor sport doe je dan, gezien je 18 uur traint?

turnen

moet het persee in je straat zijn dan?

pfoe 14 is wel erg jong zeg om te gaan werken, ik zou als ik jou was een jaar wachten en dan op je 15e bij winkels gaan vragen (voor aanvullen enzo) want horeca en dat soort dingen mag je nog niet.

nee dat niet, maar vind het vrij eng om bij vreemde mensen op te passen…

@jebaas ja en ik denk dat áls je een baantje vindt, je echt onderbetaald krijgt hoor want je hebt dan niet eens een minimumloon.

http://financieel.infonu…ugdloon-2011-en-2012.html

Als je dan 3 uur per week zou werken zou dat 3x2,50=7,50 per week zijn, heb je dat er echt voor over? Kun je beter iets zuiniger doen en wachten tot je ouder bent.

Of veel via-via proberen.

nemen ze ook mensen aan die maar zo weinig uren kunnen maken dan? :frowning_face:

^Ik werk bij de AH alleen op zaterdag, omdat ik pas 15 was en ik werk gewoon 3-4 uurtjes, dus het kan best!

Persoonlijk zou ik ook zeggen; wacht tot je 15 bent. Maar, misschien klinkt het heel crue, maar; zou je dan niet wat uren van je training op kunnen geven zodat je ook kunt gaan werken? Ik bedoel; ALS je alles al zelf deels moet betalen om wat voor rede dan ook, zul je toch prioriteiten moeten stellen.

18 uur trainen is veel.

oke, dan lijkt me dat wel wat.

even een stomme vraag,
maar hoe moet je solliciteren?