bijbaantje vacatures koks

hoi, ik ben Jessie en ik ben nieuw hier.
ik doe een koksopleiding en werk als afwasser in een restaurant. ik zit nu al in mijn 3e jaar van de opleiding. ik ben het afwassen nu wel zat en zoek dus een ander bijbaantje, ik zoek eigenlijk een bijbaantje als kok. ik heb al gekeken op verschillende sites zoals randstad, jobrapido en vacature kok. maar de meeste restaurants zoeken koks met diploma en jaren ervaring, dit heb ik dus niet. hebben jullie nog tips voor mij, hoe ik te werk moet gaan?
groetjes Jessie

Als je hogerop wilt ben ik bang dat je pech hebt. Je hebt immers ervaring nodig. Anders praat je met je baas dat je iets anders dan afwassen wilt doen? En anders is het nog even doorbikkelen.

ik zou niet direct beginnen bij een restaurant, maar eerder iets als een eetcafé of theetuin oid. daar zoeken ze vaak niet direct koks maar gewoon iemand die ook cakes kan bakken en eitjes kan koken, als je snapt wat ik bedoel.

laplace ofzo ?

Ik zou restaurants in de buurt langsgaan met je CV, en vragen of ze iemand zoeken. Maar moet je dan nog geen stage lopen ivm met je opleiding bij een restaurant?

dat is een goed idee, ik ga straks meteen achter eetcafe´s aan.