Bijbaantje terwijl ik thuis zit

Hoi allemaal,

Ik zit helaas al een tijdje thuis omdat ik iets aan m’n heup heb. M’n eerste heup operatie is niet geslaagd waardoor ik een nieuwe heup nodig heb. Dit betekent dat ik de komende 3 maanden nog thuis zit en niet kan werken. Nu wil ik toch graag wat bij verdienen maar weet ik niet wat ik kan doen terwijl ik het huis niet uit kan. Zou iemand mij hierbij willen helpen?

Heb je al eens gekeken naar werken voor een callcenter? Of werken als klantenservice medewerker vanuit huis bijvoorbeeld bij de GGD of andere bedrijven. Vaak is ervaring daar niet bij vereist en leer je door middel van trainingen hoe en wat. Daarin zijn best wel veel mogelijkheden, volgens mij.

Ik ben zelf kort geleden gestart bij 4Health / Miracle Movement. Dit is een bedrijf die zich richt op afvallen, gezondheid en sporten. Via jou schaffen mensen bepaalde producten aan en krijgen zij een begeleiding aangeboden. Je kunt eens een kijkje nemen op de facebook pagina van Miracle Movement. Kan zelf nog niet uit ervaring spreken of dat echt iets is, daarvoor zou je het best de verhalen eens kunnen lezen.

Hopelijk heb je hier wat aan!

1 like

Er zijn heel veel bijbaantjes als support medewerker. Vaak heb je dan flexibele werkdagen. Je werk bestaad dan uit telefoontjes opnemen voor bijv webshop

1 like