bijbaantje ; perfect voor mij

ik zoek een bijbaantje voor deze somer!

handige info :
leeftijd : 14
Meisje ( duh )
ik woon in een dorpje ( Annerveenschekanaal ) licht vlakbij Veendam en Annen.
zoek bijbaantje in de buurt ( ga het liefst op de fiets heen )
Zoek het liefst iets waar ik met vriendinnen samen aan de slag kan.
ik hou van bijna alles behalve met boerderijdieren. ( Geiten, koeien etc ) katten wel leuk honden niet :stuck_out_tongue:
't is voor in de zomer vakantie ( dus tijdelijk )

meer info ? vraag maar.

dus weet jij het perfectie vakantie baantje ? drop m hier !

Ga gewoon langs een paar bedrijven in de buurt en vraag of ze nog mensen voor in de vakantiezoeken

oke

Precies, wat An0uk ook zei, gewoon langsgaan :slightly_smiling_face: Hier zul je niet snel een baantje vinden, aangezien er weinig mensen uit jouw dorp komen (denk ik?) dus wij weten ook niet waar ze mensen nodig hebben :wink:

bollepellen
in de vis
afwassen in een restaurant
als er bijv. een scapino in de buurt is; daar kan je meestal al vanaf je 13e werken ofzo!

okee scapino lijkt me leuk haha

waar kan je in Groningen bollepellen??

Ga gewoon langs een boerenbedrijven/kijk op internet

ik heb gezocht op internet, leverde niets op :frowning_face:(

@josejxx

Ik heb gekeken op de scapino site en daar was niets te vinden

In mijn buurt is er een ijssalon, iemand die ik ken heeft daar vorige zomer vakanteibaantjes gehad.

dus, mischien bij de ijssalon :stuck_out_tongue:

Wij hebben geen bedrijf dus wij hebben niks voor je, en als we iets leuks in die buurt zouden weten zouden we er eerder zelf voor gaan of tegen een vriendin zeggen dan het aan jou door te geven. Dus hier bereik je weinig mee, als je echt een baantje wilt vinden ga je gewoon rond in je omgeving en kijk je naar flyers waar op staat dat mensen gezocht worden en ga je naar winkels en bedrijven naar binnen om te vragen of ze iemand nodig hebben. Nou denk ik dat jij als 14jarige sowieso geen ‘perfect’ baantje vindt, maar eerder iets in de kassen o.i.d. Dus je moet zelf goed zoeken, sollicitatieformulieren invullen en langsgaan en vragen en genoegen nemen met veel, wil je werk vinden.

Volgens mij hé, wil je wel werken, maar er geen moeite voor doen… Werk of in jou geval een bijbaantje, komt je niet aanwaaien, daar moet je moeite voor doen. Een baas moet zien dat jij geschikt bent voor dat werk en dat je er werkelijk zin in hebt. Daar hoort dus niet bij, iets op girlscene zetten, waar overigens niemand jou kent, dus niemand weet hoe jij bent en het ook nog eens een anonieme website is. Bel naar een bedrijf, of ze iemand nodig hebben, ga langs in winkels, laat zien wie je bent. Ga niet achter je computer zitten zeuren dat je werk wilt want daar krijg je het niet mee…