bijbaantje <15>

15 jaar is echt een kutleeftijd om een baantje te zoeken.
Ik woon in Den Haag en ik heb echt overal gezocht naar een baantje (V&D,Blokker,Etos,McDonalds,AH etc.)
heeft iemand nuttige suggesties ?

Supermarkt?

zelfde probleem hier! ik werkte bij een schoonmaakbedrijf, maar dat ben ik zat. wilde ook iets doen in richting: Etos ofzo. maar moet nog even kijken!
Als je iets leuk weet, note me dan even! haha. ;p

Het schijnt dat ze bij de HEMA het liefst 15-jarigen aannemen zodat die helemaal “opgeleid” kunnen worden. Tenminste, in het filiaal in mijn woonplaats wel. (een vriendin van me werkte daar) Misschien daar eens proberen, ik weet niet of er een HEMA bij jou in de buurt zit?

@Suuuuus zal ik zeker doen ahahaha.
Je verwacht juist dat er in een grote stad genoeg werk te vinden valt.
not dus

@Danioottt Genoeg HEMA’s in de buurt en amper vacatures, maar je verdient ook heel weinig bij de HEMA en je werkt heel weinig

^Je moet blij zijn als ze je aannemen…

Supermarkt, je hebt wel minder kans om aangenomen te worden omdat 16jarigen ook savonds mogen werken. Anders zou je op gaan passen?

Het probleem als je 15 bent is dat je nog niet achter de kassa mag werken… Je moet dus kijken naar bedrijven waar je niet achter de kassa hoeft hahah. Ik ken idd meiden van 15 die in de Hema werken bijvoorbeeld… Je kan het ook altijd in de winkel vragen, want vaak zijn die sites ook niet helemaal up-to-date! En met langsgaan laat je ook zien dat je wil (:

Da’s wel zo. Die vriendin van mij verdiende, toen ze begon een half jaar geleden, ¤2.50 per uur, ze werkte 4 uur per week, en ze is 15. Nu is het volgens mij wel iets meer maar niet veel, hoogstens 10 cent.

Bij HEMA staan 15jarige wel achter de kassa.

Seriously, 2.50? Wat is er mis met Nederland dat de lonen voor een studentenjob zo enorm laag zijn? :S

kent niemand iets anders dan supermarkten en de HEMA ?

Er is een algemeen bijbaantjes topic…

Een zwembad bij je in de buurt? Daar ben ik nu aangenomen en werk ik 5 maanden ?

Eigenlijk mag dat niet.

klopt maar daar word er niet echt gereageerd als je vraagt of iemand een leuk baantje weet voor iemand van 15 in Den haag

bij een zwembad is idd misschien ook wel leuk!

-.- Maar ligt het nou aan mij of is het niet zo moeilijk om werk te zoeken, als ze je niet aannemen heb je pech… Maar ga gewoon overal langs om te vragen.

ik werkte bij de hema op me 15e,
ik mocht geen kassa, maar ik heb een leuke tijd daar gehad!
totdat de nieuwe chef kwam…
maar ik kan het je zeker aanraden haha