bijbaantje 15 jarige.

Ik zou graag in het weekend ergens kunnen werken, bij een winkel of in de horeaca ofzoiets. Maar dit is best lastig als 15jarige, waar werken jullie of werkten jullie toen jullie 15 waren? xoxo

Hier zijn nu al zo veel topics van… Heb je wel eens de zoekfunctie gebruikt? Of Google?

Anyway:

• folders
  • kranten
  • bij bedrijven in de buurt (aardbeidenproductie, bloembollen, etc.)
  • vakkenvuller
  • caissière
  • babysitter

Ik werkte bij de bakker

Folders en kranten vind ik echt niks, vakkenvuller ook niet en oppassen doe ik al… als je op google kijkt krijg je niet veel…

zoiets lijkt me wel leuk! (:

Als 15-jarige zit er niet zo heel veel voor je in hoor. Verwacht er maar niet te veel van.

je kunt bij de alberthein en c100 enzo gaan werken. maar dat is vakkenvullen…
je kunt ook bij winkels werken zoals scapino, en sommige andere winkels nemen je ook wel aan!

Ga gewoon langs en zeg van, ik ben op zoek naar een baantje, zoeken jullie toevallig nog iemand? Zou het leuk vinden hier te werken!

Succes : )

tsja dan valt er niet meer heel veel te doen ben ik bang

Kruidvat, Hema, Action etc kun je ook vanaf 15 wekren

^Ze wil niet vullen.
En met geld werken mag volgens mij pas als je 16 jaar bent.

^ Maar dan niet kassa lijkt me? Daar moet je toch echt zestien voor zijn.

Hema lijkt me ook wel leuk!

Ik ben 15 en werk bij een kaasboer(:
Je kan best wel langs een kaasboer/bakker/slager gaan om te vragen, meestal zijn ze daar minder streng met leeftijden enzo! & Anders wordt het toch vakkenvullen…

Bij een bakker kan het idd vaak ook wel!
Of ergens in de tuinbouw ofzo? klinkt saai maar valt soms wel mee, en je hebt dan iig wel een baantje.
Bij ons zijn best veel kassen in de buurt, daar kun je vaak ook werken als 15 jarige. Je zou eens rond kunnen kijken of bij jullie in de buurt ook zoiets is.

Intertoys en Top1Toys mag je ook al werken vanaf je 15e…

okee bedankt voor de tips!

http://forum.girlscene.nl…ges/137301/last#m10380446