bijbaan 14 jaar?

als zij het zelf wilt? en het is beter als ze wilt werken voor haar geld…

Dat is waar, maar op je veertiende… ik dacht er nog niet aan. En ik zeg het haar alleen maar zodat ze weet dat het belachelijk weinig betaald wordt en dat je kapot bent op het eind.

Laatst zijn al onze 15 jarige ontslagen (horeca) door zo’n inspectie bla bla…

Misschien iets ‘zwarts’?
Dus bij een bedrijf bij je oom oid?
Bij particuliere zaakjes die niks opgeven XD ?
Zwarte markt kan je ook zo aan de bak…
De markt?

krantenwijk, tijdschriften bezorgen

Ja lekker. En als er dan iets gebeurt met je op het werk is dat niet verzekert. Kun je lekker zelf je ziekenhuiskosten gaan betalen.

Ik ben 13 en ik pas op bij onze buren.
Is er bij jou in de buurt niet iemand waar je op kunt passen?

Ik werk in de vakanties bij een strandtent. Maar volgensmij moet je daar officieel wel ouder voor zijn, maar mijn ouders kennen die eigenaren enzo.

Toen ik 14 was had ik een krantenwijk. En ik werd gewoon zwaar uitgebuit want ik verdiende barweinig. 10 euro en dan 350 huizen gooien en met die ellendige reclamefolders van 29337kilo erin.
Trauma.
Ik zou gaan oppassen als ik jou was, want voor de rest valt er niet veel te doen ben ik bang.

Precies hetzelfde alleen maar krantenwijk krantenwijk.

Ik ben het er niet helemaal mee eens dat je een kind van 14 niet op kinderen kunt laten passen.
Toen ik 14 was (toen zat ik wel in de 3e en 4e) paste ik vaak op kinderen die dan de hele avond gewoon sliepen. Die kwamen ook niet naar beneden en sliepen super vast, dat weten die ouders ook. Dan kan het wel vind ik. Maar als je die kinderen moet gaan ‘verzorgen’ vind ik het inderdaad te jong.

Ik vind trouwens ook niet dat je levenservaring nodig hebt om op kinderen te passen, maar misschien versta ik wel gewoon iets anders onder levenservaring.

Plus, denk je dat iemand van 16 beter weet wat hij/zij moet doen als een kind zijn/haar nek breekt?

heb ik ook gedaan, niet de ideaalste baan, maar je verdient wel iets extra’s!

zoekfunctie