bijbaan 14 jaar?

Ik weet dat er al een topic over bijbaantjes bestaat, maar ik krijg daar geen reacties op, dus vandaar dat ik het zo vraag. Weet iemand misschien een bijbaantje voor een 14 jarige? Folders is geen optie… want wij zijn erg vaak op vakantie…

super bedankt! :upside_down_face:

Oppassen?

Haha, ik lees eventjes mee,
zit met het zelfste xD
dus up!

Oppassen, honden uitlaten in de buurt, met héél veel geluk bij een supermarkt (ik weet niet wanneer je 15 wordt?)

Edit:
Limonadekraampje (het wordt weer lekkerder weer! :grinning:)

ik wordt pas volgend jaar 15, in februari :wink: maar alvast bedankt mensen :grin:

oppassen is tegen woordig ook erg moeilijk… je moet maar net een familie treffen die een beetje stom is… ik leg het even uit jij bent 14 want als er brand uit breekt of het kindje valt van de trap en jij belt de moeder wat moet je dan doen?

ik zou ook niet mijn kinderen achterlaten met een Kind van 14 want iemand van 14 is ook een kind die heeft ook niet echt een levens ervaring…

wortels plukken? (;

nee, klopt! Vindt ik ook, en ik zou mijn kind ook nooit achter laten. En nee, ik zou ook niet weten wat ik dan zou moeten doen…

bij de van haren

mag dat al??!

ja, ik zit ook met hetzelfde probleem…
misschien bij een restaurant afwassen? schijnt erg gezellig te zijn en verdient goed.

Up:;d

wat wel is dat je aardbeien kan plukken of iets anders kan plukken boeren zoeken juist 14jarige…(goedkoop he XD)

Dingen plukken? Geen idee?

Waarom wil je eigenlijk werken? (No offence hoor maar op mijn 14e ging ik nog niet uit etc. dus had ik genoeg aan mijn zakgeld)

ooeh, er zit een italiaans restaurant vlak bij ons… ik ga wel een keer kijken… wel eng, maar dat maakt niet uit xD maar mag dat al met 14??

thnx :grin:

Horeca mag officieel wel met 14 geloof ik maar dan mag je maar heel kort werken. + je mag geen alcohol schenken dus meestal nemen ze je dan niet aan.

ik wil verdienen omdat ik wel kleedgeld krijg, maar 5 euro… misschien vind je dat veel, ik weet het niet, maar ik wil gewoon ook sparen voor studie etc.

maar iig thnx :stuck_out_tongue_winking_eye:

Als je dicht bij de bloemenvelden woont kan je over een tijdje gaan bollenpellen.

^dat is echt zwaar werk, er wordt zeg maar misbruik gemaakt van de kinderen die dat doen.

Waarom wil je zo graag een job? Kan je niet nog een paar jaartjes wachten?