bij welke gelegenheden geef jij je vriendje een cadeautje??

heey,
ik vroeg me af
bij welke gelegenheden geven jullie je vrienden een cadeau?
zn verjaardag is natuurlijk wel logisch =P
maar bij een maand samen of pas bij drie maanden of zo?

xx

Ik hem mijn vriendje zelfs niks gegeven toen we 1 jaar hadden,
dat vind ik echt onzin…
ik geef hem iets als ik het weer eens tijd vindt om hem te verrassen of met bijv. kerst

Op het moment dat ik een jongen vind die mijn vriend wil zijn overlaad ik hem met cadeaus :’).

Nee, ehm. Toen ik een maand had met m’n vorige vriend heb ik hem een vissenkom vol briefjes gegeven… Elke dag mocht hij een briefje openmaken en daar stond dan iets liefs in. Op z’n verjaardag mocht hij zijn laatste briefje openmaken en kreeg hij van mij een vis om in de lege vissenkom te doen.
Verder niet elke maand iets ofzo, gewoon een cadeautje op de momenten dat ik hem wilde verrassen.

ik heb hem denk ik wel een cadeautje gegeven toen we een half jaar hadden, 1 jaar, en 2 jaar, en verder nog een paar keer iets heel kleins. En verjaardagen natuurlijk

[i] ik heb hem een kado gegeven

• op z’n verjaardag
  • met kerst
  • toen we een half jaar hadden hebben we samen een ketting gekocht met onze naam + datum.
  • en met valentijnsdag een klein kado.
  • toen we een jaar hadden een ring met onze naam + datum.[/i]

Sowieso natuurlijk met z’n verjaardag en Kerst en Sinterklaas. En verder heb ik wat gegeven toen we een halfjaar en een jaar hadden. Oja, en bij 1,5 jaar ook nog, hehe. (Dat valt toevallig altijd op mijn verjaardag)

ik zie hem niet zo vaak… dus eigenlijk elke keer wel als we elkaar zien (A)… gewoon iets kleins… of samen uit eten ofzo…

Sowieso met zijn verjaardag, kerst en toen we een jaar samen hadden kreeg ie wel een cadeautje (’’: maar bijv. met 3/4 maanden… :confounded: vind ik een beetje onzinnig

Ik heb nog niet zo heel lang met mijn vriend, 4 maanden om precies te zijn. Maar ik geef hem iets kleins als we een x aantal maanden hebben, bij 2 en 4 maanden had ik hem iets gegeven. Rond de2 a 3 euro zit het dan. En ik denk dat ik dat zo nog blijf doen, en met kerst geef ik hem ook wel wat kleins en verder idd spontane dingen. En als we een jaar hebben. :slightly_smiling_face:

Alleen met zn verjaardag en met sinterklaas maarja dan koop ik voor de hele familie kado’s dus. Ik vind het echt onzin om hem kado’s te geven als je zoveel maanden met elkaar hebt en hij vind dat ook. En soms gewoon iets liefs kleins zoals laatst zag ik dat ze bij de hema zn reep hebben waar ik vind je lief op staat dat vind ik dan wel leuk om te geven maar noem ik geen kado.

bij zijn verjaardag uiteraard, sinterklaas, valentijnsdag.
verder nog toen we 1 jaar hadden.
en ook gewoon soms zomaar als ik iets leuks voor hem zie

met z’n verjaardag
met kerst en oud en nieuw
en soms gewoon zomaar als hij terug komt van vakantie ofzo
maar bij een half jaar, jaar en anders half jaar enzo gaan we wel altijd iets leuks doen, maar geen cadeautje

• met zijn verjaardag
  • met kerst
  • met valentijnsdag doe ik altijd een lief kaartje met een lieve tekst erop
  • toen we 1 jaar wat hadden
  • binnekort gaan we 2 jaar en dan geef ik hem ook wat kleins

af en toe iets kleins, met z’n verjaardag iets natuurlijk, en ik denk dat we lekker uit eten gaan als we een jaar iets hebben :slightly_smiling_face:

Toen we een half jaar hadden, toen we een jaar hadden, toen ben ik er mee gestopt haha:3 En natuurlijk zijn verjaardag, en kerst.
Ik denk dat ik wel wat wil geven of doen als we 3 jaar hebben.

vind ik echt een heel lief idee =)

Ahhhhh :slightly_smiling_face:

Voor zn verjaardag, dit jaar komt hij sinterklaas bij mij thuis vieren, en met kerst een cadeautje.
En verder gewoon wanneer ik zin heb om hem een cadeautje te geven.

Precies :]

Ik heb hem tot nu toe een cadeau gegeven op zijn verjaardag ( dat was dan in totaal allemaal 80 euro wat echt veel is voor mij, want ik ben altijd blut ;e ) , en gewoon een cadeautje als verassing, wat ik dan gegeven heb als wij 8 maand samen waren, maar dat was niet eens de bedoeling :’) Voor de rest ben ik van plan hem iets te geven voor Kerstmis, en als we één jaar samen zijn, dan ‘geef’ ik hem gewoon een romantisch avondje (: