Bij welk liedje denk je aan hém?

Nou de titel zegt het al…
Wat is het nummer van jou en je lover?
Of bij welk liedje denk je aan die éne?
Plaats het hier!

:smiling_face_with_three_hearts:

Don’t wanna close my eyes van Aerosmith, moet ik altijd aan mijn vriendje denken :couple_with_heart_woman_man:

bij het liedje van jan smit- Laura… en dan vul ik zijn naam in en allles wat een meisje is vul ik een jongen in om zo te zeggen b.v haar/hem

Ik moet altijd denken aan hem bij My love van Justin Timberlake

maar dit omdat er verschillende mensen zeggen dat mijn vriendje op justin lijkt
dus eigenlijk bij alle justin liedjes:)

Bij “This Love” van Maroon 5 moet ik altijd aan mijn ex-vriend denken :frowning_face: dat is gewoon ons liedje

Bij het liedje: A rose (I’ve been kissed by a rose on the grave) moet ik altijd aan mijn ex vriend denken. Omdat hij hieruit altijd mooie zinnetjes smste…

ik mOet aan m denken bij “hellogoodbye - Here in your arms” omdat ik vaak in zn armen lag en ik die band ken door hem. & aan “save tonight - Eagle Eyed Cherry” omdat ie vOor een jaar weg gaat =(

sweet child of mine - Guns 'n Roses…

Ik i love you van ilse de lange… hij vind t mooi liedje en ik heb die ooit op gezet met kaarsjes er bij… was heel leuk :slightly_smiling_face:

.

Ik moet aan me ex denken als ik cascada- everytime we touch maar dan de slow versie hoor…

XXX Cecilly

uhm ik denk toch de hele tijd aan hem welk lied dan ook :grinning:
ma het meest bij
baby i love you=1st lady
becouse of you=ne-yo
unbrella=rihanna (omdat we beiden veel van regen houden)

Een nummer van Johnny Cash en Read My Mind van The Killers.

ons liedje is everytime we touch van cascade :slightly_smiling_face:

-

bij het liedje van jan smit- Laura… en dan vul ik zijn naam in en allles wat een meisje is vul ik een jongen in om zo te zeggen b.v haar/hem

ik heet laura:P

met mijn vorige vriendje was ons liedje: “ik zie” van Xander de Buisonjé… Als ik dat liedje nu weer hoor denk ik nog wel aan hem terug, maar ondertussen heb ik een nieuw liedje met de jongen die ik leuk vind… en dat liedje is “say goodbye” van S Club 7…

hm dat was sexy love van Ne-Yo,
nu is Kelly Clarkson met never again wel iets voor hem! :rage:

I hope the ring you gave to her turns her finger green (A)
Wat heeftie geflikt dan?

Ik moet bij One van U2 altijd aan hem denken. Zo’n mooie text :slightly_smiling_face:

ach tis nu dus uit, maar kom er achter dat ie heeel stiekem achter mn rug om bezig is geweest! bijna een jaar lang!
:rage:
dus dat liedje is wel een lekker nummer!