Bij vriendje slapen

Heei meiden,

Na hoeveel maanden mochten jullie bij jullie vriend slapen, want mijn moeder zei net dat ik het pas mag als ik een half jaar ga. Maar dat duurt nog zo lang, kan ik haar niet overhalen op een of andere manier. Hoe ging dat bij jullie?

( ik heb nu bijna 3maanden)

Ik denk dat je dit beter bij Liefde & Boys kunt plaatsen.

En als antwoord op je vraag: ik mocht het na een paar maanden, maar het ligt ook aan je leeftijd denk ik. Ik was toen 17, ik had dat op mijn 14e o.i.d. nog niet gemogen.

Hey :-),

Mijn vriend is pas voor het eerst bij me blijven slapen en we hebben nu net 2 maandjes. Ik ben 21 jaar iig. Ik vroeg gewoon hoe mijn ouders er tegenover stonden, en die hadden zoiets van ‘Je bent oud en wijs genoeg.’

Ik ben 16 :stuck_out_tongue:

Jaa maar mijn ouders zijn daar wat lastig inhahah

Als je ouders duidelijk nee zeggen, gewoon accepteren. Jammer maar helaas dan. Het heeft dan ook geen nut om dat stiekem te doen.

Na twee maanden mocht hij bij mij blijven slapen en ik was 15. Mijn moeder stelde het zelf voor, dus ja dat was gemakkelijk. :’) Ik zou gewoon vragen waarom het wel zou mogen als je 6 maanden hebt en waarom nu nog niet, gewoon op een normale rustige manier vragen. En anders gewoon een paar maanden wachten, dat is zo voorbij.

Okeej dankje ik zal het er vanavond even over hebben met er

Nee is nee, gewoon naar je ouders luisteren en respecteren. Als je het stiekem gaat doen is het vertrouwen ook gelijk weg. En een half jaar is echt niets, dat kun je echt wel gewoon wachten. Wees blij dat ze niet zeggen dat het niet mag tot je 18e oid.

Ik na iets van 6 maanden, maar was toen 16 en hij was (en is nu ik 19 ben nog steeds) mijn eerste serieuze vriend. Ik vond dat toen ook rot, maar achteraf snap ik het wel. Er komt ook nog eens bij dat wij maar 200 meter van elkaar af wonen dus elkaar toch super veel zien.

Verder ben ik het eens met Traveler.

Dit. En ik mocht pas blijven slapen na 2 jaar.

Ma drie weken. Al had ik mijn ouders wel wijs gemaakt dat ik op de kamer van z’n zusje zou slapen.

Voordat hij hier bleef slapen heeft wel een maand of twee geduurd.

Ik na 5 maanden

Uh toen ik 16 was duurde dat ca 2 a 3 maanden, toen kwamen we ook pas met het idee eigenlijk en m’n moeder vond het opzich wel vroeg maar ze gaf me de vrijheid om het zelf te beslissen.

Misschien kan je je moeder (op een normale manier) vertellen dat bij elkaar slapen niet meteen betekent dat je elk standje uit het kamasutra boekje na gaat liggen doen. I mean, als je al iets had willen doen ondertussen kon dat ook gewoon 's middags, bij elkaar slapen is vooral gewoon fijn knuffelen en samen in slaap vallen heb ik het idee.

Hij sliep al bij mij toen we nog niet officieel hadden, maar ik was op kamers dus daar hadden m’n ouders (GELUKKIG) niks over te zeggen :grinning:

Ik zou dat zelf ook niet binnen een half jaar doen, maar dat ben ik.
Ik mocht van mijn moeder voor mijn achttiende niet bij een jongen slapen.

Ik zei na twee weken, mam is het goed als ik zondag bij *naam* slaap? En toen zei ze, je bent bijna 20, doe wat je wilt. :’) Okeeee

Na 1 dag, maar ik vind dat je het gewoon moet accepteren. 6 maanden is niet zo heel lang. Je bent al op de helft!

Gewoon accepteren idd, het had erger kunnen zijn. Maar als je mijn antwoord wil weten: we hadden nog niet eens iets. Pas paar dagen erna volgens mij. Mn vorige vriend was na 3/4 maanden denk ik.

Ik mocht na één maand bij m’n vriend slapen. Ik was toen 17 en we zijn nu bijna 5 jaar samen.
Daarvoor heb ik ook wel een vriend gehad, maar daar heb ik nooit bij geslapen. Ik denk dat je ouders ook een beetje een goed gevoel moeten hebben bij die jongen, het is voor hun ook niet niks natuurlijk. :wink: