Bij vriend slapen?

Ik heb even een probleempje, ik ga al bijna 8 maand met mijn vriend maar bij elkaar slapen, ho maar. Mijn ouders vinden het bepaald niet echt goed, de reden? dat willen ze gewoon echt niet zeggen…

1x heeft die bij me geslapen, met oud & nieuw maar dat was alleen maar omdat het vet vaak mistig is s’nachts en hij dan nog terug zou moeten.

Aangezien we al bijna 8 maand met elkaar gaan, lijkt het me ook heerlijk om in de zomervakantie met hem eventjes ertussen uit te gaan, ver weg hoeft niet, maar gewoon lekker samen ergens heen voor een weekendje of een lang weekend…

Mijn ouders weten heus wel dat we al seks hebben, ze hebben er vaak genoeg na gevraagd op een normale manier of gezegd van : ‘ik weet niet wat jullie uitspoken, ik wil het ook niet weten. Maar wat het ook is, doen jullie het wel veilig? We willen nog geen opa&oma worden’.

Maar hoe krijg ik mijn ouders zover dat ik toch vaker bij hem mag slapen en andersom, en dan nog die vakantie?

Ik was zelf al van plan om een mailtje naar mijn moeder te sturen met dat ‘‘kleine meisjes groot worden’’.

Iemand nog tips? Ze zijn echt van harte welkom…

[i]Dat is hier precies hetzelfde, van mijn moeder mag hij wel blijven slapen, maar van zijn ouders niet… Alleen als er een reden is, dan mag hij bij mij of ik bij hem blijven slapen.

Wij mogen gelukkig wel met zijn 2tjes op vakantie, ofja zijn ouders gaan ook maar we liggen apart in een kamer en mogen doen wat we willen.

Zijn ouders weten ook dat we seks hebben, zijn vader zegt vaker en wat hebben jullie gedaan boven en als mijn vriend dan zegt tv gekeken zegt zijn vader weer van jaja, ik geloof er niks van… Omg en laatst hebben zijn ouders het er over gehad dat het hun juist leuk leek als ze opa en oma zouden worden, maar bij elkaar blijven slapen mag dan weer niet XD

Hoe je het oplost van dat blijven slapen weet ik niet. Maar mss kun je zeggen dat omdat jullie toch al een tijdje samen zijn, er gewoon een weekendje tussen uit willen? Of zijn jouw ouders echt zo streng? Of zeg dat jullie wat extra tijd met elkaar willen doorbrengen. Gosh jouw ouders zijn toch zeker ook jong geweest…

Ik denk dat je het beter tegen haar kunt zeggen dan haar mailen dat kleine meisjes groot worden, zeg gewoon dat je nu wel oud en wijs genoeg bent om voor jezelf te beslissen ofzo en dat je echt van hem houdt en dat je denkt dat als jullie bij elkaar mogen blijven slapen, dat het jullie relatie alleen maar zou versterken.

sorry voor het lange verhaal :stuck_out_tongue:[/i]

Jemig je bent 17, en je hebt 8 maanden?
Hoop dat je snel 18 wordt, dan hebben ze tenminste niks meer over je te zeggen.

Jij plaatst echt in elk topic een lullige reactie…

Lullig?
Hoezo is deze reactie lullig?

Hoezo is dat lullig? Ze zegt het toch alleen?

En nu wil ik al die andere ‘lullige’ reacties van me ook weleens zien.

hmmm dat is lastig ik toen ik 15 was had ''vekering ’ (niet helemaal ) met een jongen hij was bij me en het was winter dus ijs koud, dus mijn moeder vroeg aan hem blijf gewoon slapen en schrok er eerlijk gezegt een beetje van me moeder was altijd best streng maar dus hij sliep best vaak bij me enzo tot na een paar maand mijn moeder overleed me ouders waren gescheiden en ik ging dus bij me vader wonen hij heeft toen bijna een jaar ofzo niet bij me geslapen tot dat hij een x snachts na het uit gaan op de stoep stond met een lekke band ik had hem maar binne gelaten maar ik was best bang wat me vader er van ging zeggen dus ben ik de volgende ochtend naar de woon kamer gegaan en had ik gezegt ; pap we hebben een loge toen zei die ooh ja zo iets dacht ik al…
hij was helemaal niet boos ofzo en nu slaap hij wel vaker bij me we ik ben nu 16 en hebben trouwens nog wel iets gehad in die tussen tijd maar we vinden het gewoon leuker zonder echte relatie, mischien komt het nog wel een x. maar niet dat je zo veel aan me tekst hebt maar mischien kun je gewoon een x een smoes verzinnen van; ja zijn band is lek of niemand doet open thuis en hij heeft geen sleutel …als het 1 x lukt mag het mischien wel vaker suc6 er mee he !!

Bijna in elk topic, ik ga ze niet voor je opzoeken & ik ga nu ook geen aandacht meer aan je besteden

Mag ik dan wel weten waarom je mijn eerste reactie lullig vond?
Want volgens mij snap je helemaal niet wat ik er mee bedoelde.

Je bent 17 en je hebt 8 maanden, mijn ‘Jemig’ sloeg op dat op die leeftijd en dat je 8 maanden samen bent en dus je ouders helemaal niet moeilijk horen te hoeven doen over samen slapen.

En je hebt zelfs al seks, dus daar hoeven ze niet bang voor te zijn.

Ik heb een zelfde soort probleem. Ik ben 17 en heb al 1 jaar een relatie. We zijn al 3x een weekend naar het buitenland geweest en mag dan uiteraard ook tijdens zo’n weekend in hetzelfde bed. Maar verder mag het nooit, of teminste ze heeft 1x ja gezegd en dat was het. Nu wil ik omdat we een jaar hebben weer bij hem slapen maar nee hoor, het mag niet. En waarom wilt mama niet echt zeggen… ik bedoel kom op ik heb een jaar?! Het hoeft niet elke week maar jeetje eens in de zoveel tijd moet kunnen…
pff beschouw dit maar als een up!

Oh zo, maar het kwam veel anders over…

Nee dus ik snap niet waar ze wel bang voor zijn

Waarom wil ze dat niet zeggen?
Je kunt verdorie toch wel met je dochter praten?

Ouders kunnen soms echt zo onvolwassen doen.

ja dat weet ik ook niet… maar het is wel vet vervelend.
tuurlijk hoeft het niet elke week, maar eens is echt gewoon ja een lekker gevoel.

met oud en nieuw was het ook gewoon genieten, heerlijk in slaap vallen in zijn armen, dat gevoel is gewoon niet te beschrijven.

ik zal binnenkort eerst maar even met mijn moeder gaan praten, mijn vader komt later wel…

AGREE! en dan jou alsnog de schuld geven omdat je aan het ‘puberen’ bent. Ofja zo zijn zijn ouders, mijn moeder niet xd

Ik vind dat je heus wel met je kind om de tafel kunt gaan zitten en vertellen wat je dwars zit.

Kan je dat niet tegen haar zeggen? ‘Ik ben 17 en je bent me een reden verontschuldigd, ik ben geen 8 meer’

nja, maar dan heb ik wel weer een boze moeder denk ik ahha.

Dan zeg je het op een aardige manier met een bakkie koffie erbij :slightly_smiling_face:

haha ik zou het proberen…

met slaapmiddelen erin :'D

ON: Ik vind dat je recht hebt om te weten waarom jij en je vriend niet bij elkaar mogen slapen, je word nu gewoon aan het lijntje gehouden.
Omdat je ouders het niet willen vertellen betekent dat dus dat het een reden van niks is. Ik zou daar eens een discussie met ze houden, dan laten ze vast meer dingen los, en kan je het allemaal goed praten. maarja makkelijker gezegd dan gedaan