Hee,
Ik heb jullie hulp nodig.
Ik woon bij een voogd sinds vorig jaar en zij is heel leuk!!
Alleen ik heb veel problemen met mijn familie en andere dingen
Daardoor heeft zij ook veel problemen door mij
Is het dan beter om naar een pleeggezin te gaan?
Ik wil liever bij haar blijven, maar als zij daardoor problemen krijgt.
Het zijn geen kleine problemen, laat ik zeggen dat mijn familie een beetje gestoord is…
Maar ik wil niet dat zij ongelukkig wordt door mij,
Wat kan ik beter doen?
Vraag anders aan je voogd wat zij ervan vindt?
Als je naar een pleeggezin gaat doet je familie misschien nog steeds zo raar. Moeilijk zeg, succes iig!
+1
Misschien tijdelijk een ander huisje/flatje zoeken dat je kan huren? Maar ik zou eerst even vragen wat je voogd ervan vindt.
Ik zou het inderdaad aan je voogd voorleggen.
Ja, maar zij zegt altijd dat het niet erg is enzo.
Terwijl ze het wel erg vindt
Ze zou het nooit zeggen dat ik weg moet
Ik zou er eerst met je voogd over praten. Waarschijnlijk geeft ze echt om je en wil ze je juist alleen maar helpen!
Ja kijk dit is het probleem:
Mijn moeder heeft vorig jaar zelfmoord gepleegd en mijn familie zegt dat dat mijn schuld is. Omdat mensen haar pesten door mij. Ze kon het niet meer aan.
Nu heb ik wel een schuld gevoel en doet mijn familie raar. Nu heb ik ook een schuldgevoel tegen over mijn voogd door dit.
Soory dat ik dit zo vertel maar ik kan het tegen niemand in mijn omgeving zeggen en ik moet het even kwijt…
maar hoezo zouden ze jouw moeder pesten met jou? heb het hier dan met je voogd over…
Ik snap er geen fuck van maar ik denk dat je met je voogd ff moet praten want wij kunnen deze situatie ons niet inbeelden, wij weten niet hoe het voor jou voelt en hoe het voor je voogd voelt
Ik snap het wel.
Maar ik zou even niet weten wat je zou kunnen doen…
Maar klinkt best heftig allemaal!
Als het echt vervelende dingen zijn die voorkomen dan zou ik samen er over praten. Ze heeft jou niet voor niets in huis genomen, dus ze zal het jou echt niet kwalijk nemen of jou kwijt willen zomaar. Kunnen jullie niet hulp of een soort van bescherming krijgen hierin?
wow heftig meid…
ik weet niet wat je het beste kan doen…
heel veel sterkte iig.
Wo, ik ken iemand die precies dit meemaakt! Ik weet niet wat je het beste kan doen, behalve goed praten met je voogd. Misschien maatregelen treffen als je familie je lastig valt? Dus ander nummer nemen enzo? Heel veel sterkte!
Oke, ja ik vind het wel moeilijk om met haar te praten
Maar ik ga het proberen dankjulliewel!!
xx