bij ons ingebroken

vannacht is er bij ons ingebroken, eerst zijn ze over een twee meter hoog hek geklommen waar nog een 2 meter hogen rij van struiken staat daarna zijn ze door de beveiliging van de voordeur heen gekomen maar gelukkig ging het alarm al af bij de beveiligings maatschappij. maar ik voel me nu helemaal niet meer veilig in mijn huis, hoe zou ik er vanaf kunnen komen??

Aii, wat vervelend !
Gelukkig ging het alarm wel af, maar ik weet het niet, er is nog nooit ingebroken bij ons.

Hoezo ben jij bang vanwege een inbraak, ze komen voor je spullen, niet voor jou. En er wordt zo vaak ergens ingebroken.

En ik weet trouwens zeker dat hier allemaal medelevende reacties komen terwijl er in dat Yolanthe en Wesley topic werd gezegd ‘lekker voor ze’.

^

Sorry hoor, maar het lijkt me ook eng als er iemand in je huis was zonder dat je er iets van merkte. Niet iedereen hier is van staal.

Dat vond ik ook best lullig ja, alleen maar omdat je meer hebt betekent het niet dat je er niet om geeft.
En hier is niet eens iets gestolen…

Je weet maar nooit, soms gaan ze je ook bedreigen of whatever. En sowieso toch een eng gevoel als er mensen je huis in proberen te sluipen?

Ik weet niet of je school al begint maar als je nog vakantie hebt kun je vragen of een vriendin een paar dagen bij je blijft slapen?
Zodat je niet alleen op je kamer bent als er weer inbrekers komen.

Ik weet hoe je je volet.
bij was er ingebroken en ik liep die inbreker tegen het lijf op
hij kwam de trap af…

ik schrok me dood
ik was ook vet lang bang, maar we kregen kort daarna een klein hondje en daardoor voelde ik me veiliger

verder dacht ik er gewoon niet meer aan,

ik dacht zo: De kans dat die nog een keer komt is zo klein.

Bij mij is laatst ook ingebroken. toen liepen ze over de daken van de schuren.
maar ze zagen dat we een hond hadden die gromde en ze waren weg.
De deuren zijn nu gewoon snachts op slot.

Inderdaad!
Stel je betrapt ze, en 1 heeft een vuurwapen… daar wil je toch ook niet aan denken?

Dus ik vindt het wel heel wispelturig dat je zo’n conclussie trekt… kom zeg
Oke ze komen voor je spullen maar je weet toch niet hoe ze zijn als je ze perongeluk betrapt of what ever

Wij zelf hebben 3 honden, en die maiken al kabaal als je in de gang staat ( ": maar aan de overkant van ons huis is wel ingebroken

Je weet niet waarvoor diegene komt inbreken.
En stel dat diegene zomaar iemand kan doodschieten? (okee teveel tv gekeken, maar het kan)

Maargoed zoals 2610 zei, niet iedereen is van staal.
Mja k heb geen idee.

:thinking: ik heb altijd een mes langs mn bed liggen voor dit soort dingen

Echt?

Is dat nou een grapje of… :’)

wat vervelend voor je! de kans dat ze het nog een keer proberen is klein, omdat ze nu weten dat je toch een alarm hebt. en je hebt veel minder nachten in je bed gelegen dat ze niet inbraken dan van wel, dus maak je maar niet zo’n zorgen!

succes!:heart:

Nou ik snap best dat je het een enge gedachte vindt. Ookal komen ze alleen voor je spullen (wat nog niet eens altijd het geval is)

Mijn opa had voor zulke dingen een knuppel in de schuur, even op de reactie van hoebluebenjij :'3

Dat is echt niet fijn idd. Alleen het idee al dat er vreemde mensen zomaar je huis binnen komen. Wel goed dat jullie een alarm hebben! Wij hebben er sinds een paar jaar ook 1 en sindsdien voel ik me toch wel veel veiliger, zeker als je 's nachts alleen thuis bent.
Ik heb niet echt tips voor je, sowieso is de kans dat er nog een x wordt ingebroken niet zo heel groot, zeker niet met een alarm…

er zijn heel veel mensen die iets hebben staan om zich te verdedigen. Wij hadden altijd een houten stok staan.