Bij m'n vriend slapen.

Ja nou ja, 't is niet dat ik meteen verder wil gaan, maar ik zou best eens een keer bij m’n vriend willen blijven slapen. Gewoon om bij hem te zijn.
Het vervelende is alleen dat ik mijn moeder ervan moet overtuigen dat er niets gebeurd, en dat kan ik natuurlijk alleen maar doen door het te bewijzen.

Helaas trapt ze hier niet in. Ze zit nu al de hele tijd achter me aan van; 'Hebben jullie ‘t al gedaan?’ Dan zegt ze dat 't haar niet uit zou maken zolang ik maar zeker weet dat ik 't met hem wil doen, maar dat is 't 'm helemaal niet. Want ik wil nog helemaal geen seks, ik wil gewoon bij hem zijn.

Iemand een idee? Want ik ga niet stiekem bij m’n vriend slapen, en hij woont nog geen vijf minuten fietsen van me vandaan dus zo’n ‘het-is-te-laat-om-helemaal-terug-te-fietsen’-smoes zit er niet in…
Is er misschien iemand die weet hoe ik mijn moeder ervan overtuig dat er niets gebeurd, en dat het dus gewoon mag? :blush:

zeg tegen je moeder dat ze je gewoon moet vertrouwen en dat je echt wel weet wat je doet enzo. en dat als jij en hij allebei seks willen dat toch ook prima is? zij hoeft niet alles te weten

Ik weet 't. Op zich doet ze ook wel of ze me vertrouwd, en misschien doet ze dat ook wel, maar op de een of andere manier is ze bang dat ik dan toch (misschien tegen mijn wil) seks met hem ga hebben en mezelf (ja, dit klinkt heel religieus en alles maar ik denk er zelf op zich ook zo over) aan iemand geef zonder zeker te weten dat hij het waard is. 't Leuke is dat ik snap wat ze bedoelt, maar van mezelf weet dat ik dat nooit zou doen. En dat hij nooit iets tegen mijn wil in zou doen. Maar dat snapt zij dus weer niet. Of ze wil het niet begrijpen. Ik denk dat ze ook wel een beetje bang is voor 't feit dat ze nu wel echt onder ogen moet komen dat haar lieve, kleine, blonde dochtertje nu een beetje groter wordt, maar ja. Hoe help je haar daarvanaf?

Ik en me vriend hebben nu een halfjaar en ik ben 16, hij 17.
wij willen ook dolgraag bij elkaar slapen.
maar nee me moeder vertrouwd het niet ze zijn bang dat ik ZWANGERR raak.
pffff
wordt er doodmoe van.
samen alleen thuis zijn mag wel, maar slapen bij elkaar ho maar…

zelf dacht ik pas dat ik het PLAN had; we gingen naar een concert wat tot 1uur duurde, maar wat deed mijn vader; mijn vriend na het concert gewoon naar huis brengen.

En ik denk indd dat ze gewoon eraan moeten wennen dat je een vriend hebt en dat je groter wordt.

Ik weet ook dat mijn moeder mij liever nog single ziet en leuk met vriendinnen, maar die tijd is nu gewoon over dus vind dat ouders soms ook heel moeilijk erover doen…

ik lees dus ook nog even mee in dit topic :grinning:

leg gewoon uit dat je een goede relatie hebt met hem en dat je graag bij hem wilt zijn! en zeg ook dat het jouw initiatief is, niet zijne! succes

Wacht, ik heb een voorbeeld van haar reactie!
Ik ben vorige week met een aantal vriendinnen, en een vriend, op vakantie geweest. Heel netjes, gewoon in een huisje in Zeeland. Van woensdag tot vrijdag. Het eerste idee was om mijn vriend ook mee te nemen, en toen ik dat bij mijn moeder voorlegde kreeg ze zo’n blik in haar ogen. Ze zei ook (heel subtiel, hehe NOT) “Is dat niet een beetje snel? Tom en je vriendinnen bij elkaar?” Dus ik zeg: “Nee joh, die en die kennen elkaar al en dat is echt geen probleem!” Uiteindelijk kon hij dan ook niet mee, vanwege zijn werk, maar toch.
Voor zijn verjaardag zou hij een weekendje weg voor twee krijgen, en degenen die dat aan hem zouden geven vroegen allereerst om mijn toestemming. Nou het leek mij superleuk, maar toen ik het mijn moeder vertelde kreeg ze diezelfde blik in haar ogen! Dus ik zei: “Hey, 't hoeft niet meteen volgende week te zijn, maar misschien in de voorjaarsvakantie ofzo.” Komt ze aan met een of andere opmerking dat ik wel op moet passen enzo. En ik had echt zoiets van: Hallo, je weet toch dat ik verstandig ben of niet dan?!

Ga een goed gesprek met haar aan en vertel precies wat je hierboven schrijft

Waarom moet ze denken dat er niets gebeurt als het haar niet uitmaakt? Zeg gewoon dat hij degene is waar je het mee wil doen, maar nu nog niet, maar dat je wel bij hem wil slapen. :slightly_smiling_face:

Hm, ik ga het eens proberen. Niet nu, want m’n zusje zit erbij en die is vervelend en nou ja, 't komt wel. Ik post sowieso het gesprek, en de uitkomst! ;)

Ik wil niet dat ze denkt dat ik in the near future met hem naar bed ga, gewoon omdat ik niet wil dat ze zich helemaal de pleures schrikt zeg maar. Daarom wil ik gewoon eerst een paar keer bij hem slapen of iets zeg maar, zonder dat er iets gebeurt, maar dat kan ik er moeilijk bij zeggen hè… :S

mijn moeder was precies dezelfde. Maar toen waren we samen op vakantie geweest (met zijn familie) en van hun mocht het wel :smirk:

Hahahah, lucky you.
Een vriendin van me deed/doet het gewoon stiekem, maar ik vind dat zo respectloos tegenover mijn moeder…

mijn vriend is ook mee op vakantie geweest, toen we 2maanden hadden.

maar toen hebben mijn ouders en zijn ouders nog een goed gesprek gehad dat hij absoluut niet bij mij op de kamer mocht slapen…
dus moest hij op een andere kamer…

en het is eigenlijk bij mij dat het van 1 iemand mag… dus daar schiete we echt niet mee op…