bij me nicht..

Ik ben bij me nicht thuis, (tante, oom, neefje, nicht eigenlijk) met mijn famillie, maar we kijken oude video’s en heb tot nu toe al 3 keer van me nicht gehoord dat ik lelijk ben, alsof ik niet onzeker genoeg ben. :slightly_smiling_face: en ik weet niet hoe ik daar op moet reageren. Bijvoorbeeld me tante zegt: ‘aaahw, kijk hoe schattig! - en me nicht: ’ ja… Ze is echt HEEL veel verandert, ze is echt lelijk geworden.’ En ik weet niet hoe ik erop moet reageren dus lach ik gewoon… Wat moet ik doen? :confused:

Zeg gewoon dat ze zelf lelijk is. Of gewoon recht in haar gezicht zeggen dat je niet lelijk bent en dat ze haar smoel moet houden.

als een van haar foto’s op het scherm komt gewoon zeggen
nou jij bent er nou ook niet echt op vooruit gegaan :slightly_smiling_face:

je nicht lijkt me een bitch

Ja ugh maar dan krijgen we ruzie en dan gaat iedereen zeggen “ze maakt maar een grapje” terwijl ik weet dat ze me gewoon pijn wilt doen en dan gaan we zeker naar huis en dan heb ik het voor iedereen verpest.

Alles wat je zegt ben je zelf met je broek in de verf!
Beste steek ever.

als ze het nog een x zegt gewoon zeggen dat het nu wel genoeg is geweest en je het de eerste x iok niet grappig vond toen ze het zei

Ja ze is bijna 17 en heeft echt een ego, ze is echt een bitch soms.

Onthoud maar zo: Ze is zelf hartstikke onzeker en heeft daarom de behoefte om anderen af te kraken.

omg doet me echt denken aan iets. mijn vriendin had zeg maar een ander meisje ontmoet via vrienden en ze zouden bij het huis van mijn friend chillen. toen zatten ze daar gewoon gezellig zegt die ene meid opeens ‘ja, normaal ga ik alleen met mooie mensen om, dat bedoel ik niet gemeen hoor maar ik bedoel mensen hetzelfde als mij, goed verzorgd.’ toen wist mijn vriendin ook niets te zeggen … dan komt achteraf pas ojaa ik had dit moeten zeggen of moeten doen…

laat je onzekerheid niet zien. gewoon een opmerking terug zeggen maar die niet heel hard aankomt want anders heb je weer dat je familie zegt dat ze een grapje maakt

Ik zou volgens mij echt een keer uitgehaald hebben :")
En vind het echt zeer vreemd dat die moeder daar niks van zegt om eerlijk te zijn.

^^
Ja idd of mijn eigen ouders zouden daar wat van zeggen

Wat ik zou doen: zo zogenaamd een vraag stellen aan de familie “hoeveel van dat knappe gezichtje is make up denken jullie? 50%? 100%?”

Haar aankijken en heel droog zeggen:
’ Goh wié is hier nou lelijk? ’
;3 wát een lieve nicht heb je toch… :confused:

‘Alsof jij volle zalen trekt’.

Wat ontzettend flauw zeg. Als er iets is waar ik niet tegen kan, dan zijn het wel mensen die anderen onzeker proberen te maken.

Ik zou haar vooral niet te veel aandacht gunnen. Want dat vindt ze leuk. Gewoon het kort en duidelijk houden en haar daarna niet meer aankijken.

een boze blik kan soms al wonderen verrichten
ot; je nicht is een kutwijf

Ik zou zeggen, zeg iets ergs terug.
Maar van mezelf weet ik dat ik gewoon in tranen zou uitbarsten :’)

Mijn nicht noemde mij ook een keer lelijk, toen gooide ik een fles cola naar haar hoofd.

Maar oke, ze is 100% jaloers, klaas, anders zeg je dat niet als nicht zijnde, mijn nicht is ook zo’n jaloers kreng.

Zeg gewoon dat ze zelf lelijk is.

Ik zou waarschijnlijk zeggen dat ze eens normaal moet gaan doen en dat het niet leuk is dat ze dat zegt. Zeggen haar ouders daar niets van dan?