Bij je vriendje slapen.

Hoelang hadden jullie met elkaar toen jullie voor het eerst bij elkaar sliepen? En hoe oud was je?

Ik ben nu 15 en heb nog niet samen met hem geslapen. Alleen maar omdat zijn moeder dat absoluut niet wilt, dus geen ervaring. Maar UP!

Ik ook niet hoor, maar hebben nu ook pas een maand, dusja…

@jemapellevienna
Hoelang hebben jullie nu?

Ik was 16 en we hadden nog geen 2 maanden denk ik.
Maar ik ging mee op vakantie dus we moesten wel bij elkaar slapen.

Niet dat het erg was ofzo:3

Mijn moeder zal me nooit met mijn vriendje laten slapen.
Dat betekent 1 ding en dat is seks…

een maandje, maar we waren al heel lang verliefd op elkaar zonder dat het officieel was.

peer weken?
Maar ik had al eerder een vriend gehad dus het was niet de eerste keer.

Vijftien en stiekem haha (van zijn ouders mocht het wel, van mijne niet). Toen waren we een aantal maanden samen? Mijn ouders vonden het later wel goed toen we een jaar samen waren ofzo :stuck_out_tongue:

Ik was toen 15 en het was binnen een week :stuck_out_tongue:
Mijn ouders hadden/hebben zoiets van als het gebeurt, gebeurt het toch wel en als je het verbied doe je het stiekem xd
(zolang het maar veilig was als we wat deden)

Ik was 17 toen ik bij mijn ex mocht slapen (maar moest van mijn vader dan wel daar op de logeerkamer, wat ik zogenaamd deed, maar denk dat hij wel beter wist ) mijn moeder maakte niet uit en zijn ouders ook niet. Ik mocht bij hem op de kamer toen ik 18 was XD Maar net voor mijn 18e verjaardag gingen we ook al met zn allen op vakantie, met mijn ouders, en toen hadden we ook onze eigen kamer samen.
Voor mijn 17e sliep ik trouwens ook wel eens bij hem, stiekem :p… Ooh wat was ik slecht XD…

Ik was 17 en we hadden toen ruim 1,5 jaar :slightly_smiling_face: Ik mocht het pas eigenlijk vanaf mijn 18e, maar omdat we al zolang bij elkaar waren mocht het al eerder :slightly_smiling_face:

was 15 en al best wel snel ik denk met 2 maanden zo iest alleen omdat me moeder hem niet zo laat nog alleen met de trein naar huis wou laten gaan :stuck_out_tongue: en zins toen blijft hij nog altijd slapen

haha zo denkt m’n moeder ook, gelukkig (: (zou het wel nog niet binnen 1 week mogen)

maar ot: heb geen vriend/ook pas 1 keer een serieuze relatie gehad (maar nooit bij elkaar geslapen omdat we vrijwel naast elkaar woonden) dus beschouw dit maar als een upje (:

ik ben 17, en na ongeveer 2.5 maand :slightly_smiling_face:

ik had nog niks met hem toen ik bij hem ging slapen. ik ben 21

Toen ik 17 was na 1 maand ofzo

Vanaf ong 3 maanden. ik was 16 toen. (hij woont zo’n 150 km verderop, dus om dan voor 1 dagje langstekomen is ook zo wat!)

ik was 16 en we hadden 5maanden

Ik denk na 3 weekjes ongeveer? Ik was toen 17, ben ik nog steeds haha. :slightly_smiling_face: