bij je ex teruggaan

hee
ik heb t idee dat er superveel mensen bij hun ex terugkomen,
of er iig nog vaker mee zoenen/hebben gezoend nadat het uit is.
hoe zit dit bij jullie? en pakt dit meestal goed uit als je t nog eens probeert?
x

Ik heb het nog nooit geprobeerd/gedaan, maar ik heb ook geen exen.
Het kan goed uitpakken, maar ik denk dat je hem beter loslaat, hoeveel je ook van 'm houdt.

ik heb het nooit gedaan, je hebt het niet voor niets uitgemaakt. xx

Ik denk dat het heel erg aan de situatie ligt…
Hoe je uit elkaar gaat, en vooral waarom.

Het lijkt mij niks… maar ik heb het nog nooit meegemaakt.
Je gaat niet voor niets uit elkaar?
En je weet niet waar je aan toe bent?

Wel eens gedaan, maar het stelde voor ons allebei niets meer voor.

ik heb het nog niet gedaan, maar je bent toch niet voor nix uit elkaar gegaan?

Nee, maar het is wel moeilijk om elkaar los te laten misscihen.

Ja ik ben 2 keer terug gekomen bij een ex.
Het is nu wel weer uit, maar het komt erop neer dat hij eigenlijk te jong was voor onze serieuze relatie.
Als hij het weer zou vragen zou ik het ook zeker doen(ik wacht niet op hem, maar het ‘vlammetje’ blijft altijd wel branden zeg maar :3)

ja met ééntje…
hij heeft me ontmaagd & ik hem en we hebben bijna anderhalf jaar gehad, dus ik ben closer met hem dan met andere exen…

ook ging het vaak om stomme redenen uit, hij zit een kutsituatie dus heeft ie het heel moeilijk… en we beseffen altijd te laat dat het zonde is om uit elkaar te gaan… dus we zijn op 't moment een beetje een knipperlicht [a]

ik dacht eerst ook altijd het is toch niet voor niets uitgegaan?
maar als mijn ex me nu nog zou willen zou ik hem terug nemen (:

Het is 2 maanden geleden uitgegaan. En tussen toen en nu heb ik verschillende keren met m’n ex afgesproken, terwijl we allebei weten dat het toch niet meer gaat werken. Nu heb ik besloten het contact echt te verbreken, omdat ik hem anders nooit vergeet. Maar die ‘klik’ die we hebben, zal denk ik altijd blijven.

nooit gedaan.
exen zijn niet voor niets exen… (:

ik heb het wel is gehad, meerdere malen bij 1 ex. we konden elkaar gewoon niet loslaten, dus hebben we nog een paar x afgesproken. maar uiteindelijk hebben we toch maar besloten om echt te stoppen steeds opnieuw af te spreken, want het had gewoon geen zin meer.

Als het aan mij had gelegen was dat allang gebeurd (bij mijn halfex dan)
maar hij deed opeens kei afstandelijk en had daar geen behoefte aan
dus dan niet

dat is zo waar.

ja dat heb ik welleens gedaan,
en hele slechte ervaringen mee…

Mijn eerste vriendje blijft altijd speciaal, als hij nou voor mijn neus zou staan en zou zeggen dat hij me terug wil dan neem ik hem terug.
Maar dat zou dan een stomme beslissing zijn, het is niet voor niets uitgegaan.
En de dingen waar je je toen aan ergerde zullen er nog steeds zijn, dus je ergert je weer aan dezelfde dingen. En dan gaat het weer om dezelfde reden uit.

heb nu weer met mijn ex (dus geen ex meer xD)
ik merk wel dat hij veranderd is op een goede manier en erger me eigenlijk nergens meer aan

maar bij mijn eerste ex heb ik idd zoals iemand hier ook al zei; dat vlammetje blijft toch wel branden… waarom weet ik ook niet:P gewoon een zwak voor hem

Bij 1 ex een soort van terug gekomen, meer een sexs relatie omdat een echte relatie er niet meer in zat vanwege omstandig heden, dat hebben we zo’n 9 maanden vol gehouden en toen opeens had die een vriendin.

En met me andere ex had het wel weer wat kunnen worden als die er niet een jaar over zou hebben gedaan om het toe te geven dat die nog gevoelens voor me had terwijl ik op dat moment al een ander had(bovenstaande ex)

En met mijn “nieuwe” ex om het maar zo even te noemen, ja ik weet niet we hadden een relatie van 2 jaar en opeens maakt die het uit om nog binnen een maand alweer een nieuw vriendin te hebben. Maar al zou die me vragen, dan neem ik hem terug.