Bij hem thuis afspreken?

Hoi allemaal!

Ik ben sinds een tijdje een beetje met een jongen “bezig”, ondertussen hem op 4 feesten ongeveer gezien (gepraat, gedanst en gezoend) en we hebben een paar weken geleden ook afgesproken. Het was gewoon heel gezellig enzo en we wilden wel nog een keer afspreken, maar het kon elke keer niet blabla. Nou willen we dit weekend weer gaan afspreken, maar we willen eigenlijk niet weer naar de stad (de vorige keer zijn we gewoon in de stad wat gaan drinken). De bios wordt hem ook niet, dus dan blijft eigenlijk alleen bij iemand thuis wat afspreken over. Mijn hele familie is gewoon thuis en aangezien ik graag wel een beeetje privacy wil, zou ik dus liever naar hem toe gaan. Dit vindt hij ook gewoon goed enzo alleen toch twijfel ik een beetje… Ik ben bang dat het dan meteen zo ‘officieel’ en serieus wordt… vooral als die ouders dan thuis zijn!

Wat vinden jullie hiervan? Is voor een 2e date bij hem thuis ‘te snel’ of kan het gewoon? Ervaring mee? Ook met ouders ‘ontmoeten’ bij zoiets?

Kan gewoon.

Ik zou het persoonlijk wel een beetje snel vinden om op de 2e date al zijn ouders te ontmoeten maar dat verschilt per persoon natuurlijk.

Mmh, ik had een keer 1ste date al zijn ouders ontmoet. Ik vind het niet zo’n big deal.

Ja, dat vind ik dus eigenlijk ook… Niet dat ik per definitie niets serieus met hem wil ofzo, maar dit vind ik zo “serieus” meteen…

ik vond het ook altijd dat het dan zo serieus wordt, maar eigenlijk stelt het niet zo veel voor. Ik ben ook wel’s op een tweede date naar zijn huis gegaan en heb gewoon zijn ouders ontmoet en verder was het gewoon hetzelfde, dus we werden niet opeens serieuzer ofzz

Als je zijn ouders ontmoet gewoon als ‘date’ of ‘een vriendin’ is er toch niks mis? Ik bedoel, volgens mij hoeft er niet per se een relatie gaande te zijn voor je de ouders van de ander mag ontmoeten. Dus volgens mij kan dat prima!

Eerste (officiele) date was bij hem thuis en ja dan ontmoet je de ouders al…
Maar ik had daar geen problemen mee hoor, het is niet zo dat je de hele middag of avond bij hun gaat zitten, lijkt mij xD

Kun je niet ergens wat lekker gaan eten ofzo? Of ipv uit gaan, naar een snookercentrum/poolcentrum waar je rustig kan drinken, hapjes kan nemen, potje poolen ofzo :stuck_out_tongue: Bij ons in snookercentrum hebben ze zelfs een wii XD Dat lijkt me nog best leuk voor een 2e date. Ik zelf zou als ik in het begin date veel actieve dingen willen doen zoals schaatsen, indoor skiën, poolen, zwemmen, karten :stuck_out_tongue: Maar dat kost dan ook wel weer een beetje wat.

Ach, mijn tweede date was ook bij hem thuis. Heb me gewoon voorgesteld aan zijn moeder met mijn naam, verder niks als in: ja dit is mijn vriendin oid.
Dus het kan gewoon :slightly_smiling_face:

Nou ja, hij woont in een nogal saai dorp dus veel meer is daar niet te doen :’)

Haha ik vind dit echt typisch een meiden dingetje. ‘Wordt het dan niet te serieus?’ Nee natuurlijk niet, je gaat gewoon afspreken en boeiend als z’n ouders er zijn, het is niet meteen zo dat je wordt geintroduceerd als vriendin of wat dan ook.

Eigenlijk is het idd niet zo boeiend zoals hierboven word gezegd maar ik zou het niet doen. Het is wel goed dat hij je wel thuis vraagt, dan is het niet zo geheim dat niemand jullie samen mag zien. Maar toch zou ik nog heel eventjes (1 of 2 dates) wachten maar dat is denk persoonlijk hoor. Ik zou gewoon overdag lekker door het park gaan lopen, ijsje halen. Dan hou je het toch ietsje ‘normaler’ want je weet natuurlijk nog niet precies hoe die jongen is. Anders heb je dalijk in bijzijn van die ouders van die Awkward silences. Dag leuke date…
OF
Je gaat eerst iets buiten de deur doen en dan ga je niet al te laat toch nog even naar zijn huis wat drinken? Dan heb je al privacy gehad samen en dan ben je ook bij hem thuis geweest (:

wij gingen eerst wat eten en daarna naar hem thuis:) zijn ouders waren er ook maar die wisten dat ik kwam enzo dus het was gewoon normaal … niks awkwards ofzo. Dus ik vind het wel kunnen :stuck_out_tongue: x

kan gewoon hoor:)
ik bleef bij mijn eerste date maar meteen eten en alles:’) maargoed, wij kenden elkaar persoonlijk heel erg goed enzo. en ik had via de cam zijn ouders wel eens gezien. Het was wel een beetje akward maar wel tof:)
en als je na afloop denkt dat je het toch niet zo serieus wil, dan kun je hem dat nog zeggen zegmaar.

1:Handje geven aan ouders.
2:Trap op rennen.
3:Durex.
4::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow:
5:PROFIT

Hm oke, ik denk dat ik het gewoon ga doen! Al ben ik nu wel nu al zenuwachtig haha, slecht

Haha met mijn eerste date hadden we bij mij thuis afgesproken, 2e date bij hem thuis. Ik was ook erg zenuwachtig en alles, maar uiteindelijk is het goedgekomen en nu is hij al een jaar mn vriendje.

Haha dus het kan gewoon!

up (: