Bij elkaar thuis komen

Hi girls! Ik ben een meisje van 14 en heb een super lieve vriend van 16. Alleen zit ik nu met mijn moeder. Ze verbied het me om Bij hem thuis te komen, en wil ook niet dat hij bij mij thuis komt. Haar overhalen, lukt ook echt niet. De band tussen mij en mijn vriendje is heel sterk, het is dus ook echt geen kinder relatie ofzo :stuck_out_tongue: ik wil echt super graag Bij hem thuis komen, ook om zijn ouders te ontmoeten en zou natuurlijk ook heel graag willen dat mijn ouders mijn vriendje ontmoeten. Verder is hij echt een hele normale jongen, dus kan dat ook geen rede zijn waarom ik niet met hem afspreken mag. En sws kan mijn moeder dat niet weten als ze hem nognooit gezien heeft… Please help me, hoe kan ik ervoor zorgen dat ik bij hem thuis kom of andersom? En denken jullie dat ik een keer stiekem naar hem toe moet gaan als mijn moeder het blijft verbieden?

Misschien moet je haar vragen waarom je niet met je vriendje mag afspreken? Volgens mij wil je moeder gewoon niet dat je een vriendje hebt, misschien vind ze je nog te jong.

Nooit stiekem doen, daar krijg je alleen maar meer gedonder mee.
Maar hoe zie je hem nu dan?

Maar waarom wil je moeder dan niet dat jij naar hem toe gaat of andersom? Dat zou ik eerst uitzoeken voordat je verder iets gaat doen. Bovendien moet je het zeker niet stiekem doen. Als ze het ontdekt, dan verpest je het voor jezelf nog meer.

ik zou aan je moeder vragen waarom je hem niet mag zien! misschien omdat hij twee jaar ouder is en bang is dat hij “verder” wilt dan jij wilt ofzo ik zou gewoon vragen!

Ik zou voorstellen om hem een keer bij jullie thuis te laten komen zodat je moeder hem kan ontmoeten. Dan ziet ze meteen dat hij wel een normale jongen is. Misschien veranderd ze dan van gedachten.

Ik zie hem soms op school. Hij komt soms naar me toe en dan spreken we ergens buiten af… Maar het is alsof niet fijn ofzo, want binnen samen filmpje kijken lijkt me ook weleens leuk :grinning:

Ga met je moeder praten en zeg gewoon eerlijk wat je ervan vind. Dat kan natuurlijk wel zonder verwijten.
Misschien heeft je moeder in haar jongere jaren hetzelfde probleem gehad?
Ga er eens lekker voor zitten en praat erover

Hee ,

Ik weet heel goed hoe jij je voelt. Heb precies het zelfde meegemaakt, en ik heb vervolgens mijn relatie verborgen gehouden.

Ik zou zeggen, kom met goede argumenten,

Mijn ouders beseften uiteindelijk wel als ze het niet zouden accepteren, dat ze mij kwijt zouden raken.

Misschien klinkt het heftig, maar dreig er eens mee dat je anders toch naar hem toe gaat.