bij elkaar slapen

Ik heb nu 2 maanden een vriendje. We zouden allebei heel graag bij elkaar willen slapen 's nachts… Maar van zijn ouders mag dat niet. Aan mijn ouders heb ik het nog niet gevraagd, maar ik denk niet dat die er problemen van maken. Het punt is dus: zijn ouders. Hebben jullie tips?

(Of vinden jullie 2 maanden te vroeg? (ik vind dat we er gewoon wel aan toe zijn, maargoed))

xxx

Ik zou het in ieder geval niet stiekem gaan doen(:
Gewoon kijken of je tot een compromis kunt komen met zijn ouders. Bijv. eerst allebei op een apart bed of iets dergelijks.

eigenlijk durf ik het niet eens te vragen aan zn ouders…
of dat hij het vraagt maar als ik ze dan onder ogen moet komen dat ze dan vast denken: ooh dat meisje is echt oversekst.

(okee dit is heel overdreven maar you know what I mean :stuck_out_tongue:)

ik sliep na 2weken al bij 'm. en nee, we hebben niks gedaan (behalve slapen dan) haha.

Ja beter zo bij elkaar slapen dan helemaal niet toch?

Ik heb nou al ruim twee jaar met mijn vriend, ik ben 17 en hij ook.
En mijn moeder zegt nog steeds dat ik niet mag (ookal weten ze dat we hét toch al doen) Van zijn ouders mag ik altijd daar slapen als ik wil, maarjaa…

Ik kan me voorstellen als je maar een paar maandjes met elkaar hebt en nog jong bent dat een van de ouders het niet wilt en het enige wat je kan doen is wachten tot je wel mag. Voor jou is het vervelend, maar waarschijnlijk snap je ook hoe zij denken.

Ik heb bijna 2 jaar verkering en ik heb nog nooit bij hem geslapen of hij bij mij. Het punt is gewoon dat ik het niet durf te vragen!
Maar ik zou gewoon aan je vriend vragen of hij het niet nog een keer kan vragen aan zijn ouders en als het dan nog niet mag moet je gewoon eventjes wachten. Anders mag je nooit bij hem slapen en daar zit je ook niet op te wachten! Als je het over een tijdje op nieuw vraagt kijken ze er misschien anders tegen aan.

Ik denk dat híj dat moet regelen niet jij…

Wacht gewoon nog een tijdje… 2 maanden is korter dan je denkt :wink:

Nou wil je mijn ouders hebben?
Ik heb al bijna 14 maanden verkering en het mag nogsteeds niet.

ik zou ook nog even wachten…
ik ga nu bijna 2 jaar met mijn vriendje (hij is bijna 17 en ik bijna 16)
mijn ouders vonden me lang te jong om al bij een jongen te slapen.
het mocht echt pas na een half /driekwart jaar ofzo
ik weet niet hoe oud jij bent?

Misschien hier Tips geven om je ouders over te halen?
up

uhmmmmmm…
zorgen dat je ouders je vriendje goed kennen.
ze een beeld geven dat jullie heel netjes zijn en TOTAAL niet met van alles bezig zijn stiekem…
het ligt er ook een beetje aan waarom het niet mag…

Ik weet niet precies hoe oud je bent?
En ik kan nu ff niet op je profiel kijken want girlscene doet een beetje vaag,
maar misschien heb je hier wat aan; http://forum.girlscene.nl…_enz/list_messages/126042

haha wij hebben het wel stiekem gedaan hoor. z’n ouders moeten er maar aan wennen (: je kunt ook gewoon een compromis sluiten en dan gewoon de deur op slot doen. zij hebben toch niet het recht jullie kamer in te komen!

Meestal gewoon praten met die ouders en verzekeren dat het alleen bij slapen blijft ( ook al is dat niet zo :grin:)

haha,
mijn verhaal is moeilijk uit te leggen, maar kwam erop neer dat ik stiekem bij m ben blijven slapen.
en OEI daar kwamen mn ouders achter…
believe me, dat moment ga je echt ff dood =P
het was 't waard, maar dat zal k maar niet te hard zeggen xd

ik denk dat t beste is dat zijn ouders je goed kennen, dus dat je daar heel vaak over de vloer komt en zij jou als familie gaan zien, mss gaan ze er dan makkelijker over denken
pfffffffff ouders.
moeilijk moeilijk

ja ik weet niet hoe oud jullie zijn?

en; ik denk dat jullie samen met ze moeten gaan praten? desnoods flap je er zogenaamd gewoon uit dat het echt om “Slapen gaat!” dus niet om sex:P