Okee, ik vind het onzin maar iedereen hier (tantes en vriendinnen) vind dat bij meisjes die dun zijn geen skinny staat, omdat je daar ‘te dunne beentjes’ voor hebt. Slaat helemaal nergens op ik vind juist tegenovergestelde…Bij dikke meisjes staat dat juist niet(niet lullig bedoelt hoor)
Wat vinden jullie hiervan? Moet ik nou wel of niet een skinny dragen omdat ik 14jaar 1.70 en 50 kilo ben?
Ik ben het helemaal met je eens.
Gewoon dragen!
I agree with you!
Dunne mensen kunnen skinny’s echt wel hebben. Maar dan heb ik het over gezond dun he!?
staat toch juist wel mooi?
vind ik dan.
Ik heb een vriendin die heel dun is en bijna altijd skinny’s draagt en ik vind het niet verkeerd staan hoor, helemaal niet.
& bij stevige meisjes vind ik het meestal ook nog wel mooi.
Maar bij die échte ‘dikke’ meisjes staat het meestal niet zo mooi.
Enne… als het hun mening/smaak is, kun je het moeilijk veranderen
Ik vind het niet mooi staan bij zowel extreem dunne als extreem dikke benen…
Bij hele dunne benen lijkt het net alsof ze nog dunner zijn, en bij hele dikke benen zie je gelijk alle bobbels
Maar ik moet het ‘zien’ in het echt, zeg maar. Als iemand zegt ik ben zo en zo zwaar en lang, kan dit? Dan weet ik het nooit
Ik vind skinny’s ook beter bij dunne meisjes dan bij dikkere meisjes!
bij dunnere meisjes staat het juist veel moooier!
Ik vind het wel mooi staan meestal en je moet gewoon doen wat je zelf wil.
[trouwens, sinds wanneer is 1.70 lang…]
Ik ben ook lang (1.75) en dun, maar het staat me wel gewoon.
Maar ik heb niet hele dunne benen ofzo, want dan vind ik het wel lelijk…
1.70 is niet echt lang hoor, dus maak je niet druk. ik ben ook 1.70 en weeg 45 kilo, het kan écht wel.
hihi
agree
ik ben zelfs 2 kg lichter
xx
Als je dik bent ziet een skinny er niet uit. Als je dun bent wel.
ben het ook met je eens.
gwn drage
Oh okee maar ik voel me zo dun omdat ik ook nog langer ben dan iedereen die ik zo’n beetje daglijks zie en daarom…ja ik weet niet maar ik voel me zo dun en iedereen is altijd 5 kilo ofzo dikker en daarom zien ze dr’normaal’ uit en ik iedereen zegt dat ik dr bijloop als een anorexiapatient omg als een dik iemand dat zegt zeg ik gewoon van ‘ja waarom ben jij dan zo dik’
Niet netjes van me maar hallo waarom zeggen hun dan tegen mij van jij bent een anorexiapatient omg zeg ik word hier zo pissig om…
Wow een hele preek hier xD
euh, ik ben ook 1.70 en ook rond de 50 kilo,
en ik draag ook gewoon Skinny jeans. =]
en 1.70 vind ik niet eens zo lang ofzo!
Bij lange mensen vind ik het juist mooi! En bij dunne ook.
En 1.70 m is eigelijk niet zo groot. ben zelf 1.73 en weeg 52 kg, mij staan ze ook prima hoor
Bij dikke mensen vind ik het minder mooi.